سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متن قرائت نشده نماینده بسیج دانشجویی در مراسم ۱۶ آذر دانشگاه سیستان و بلوچستان

مسئول بسیج دانشجویی متن قرائت نشده نماینده بسیج دانشجویی در مراسم 16 آذر مقابل رئیس جمهور در دانشگاه سیستان و بلوچستان را منتشر کرد

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مصیب منتظمی مسئول بسیج دانشجویی متن قرائت نشده نماینده بسیج دانشجویی در مراسم 16 آذر مقابل رئیس جمهور در دانشگاه سیستان و بلوچستان را منتشر کرد.

متن قرائت نشده  نماینده بسیج دانشجویی در روز دانشجو:

همچنین ضمن تبریک هفته وحدت و اعیاد ربیعین، پیروزی جبهه مقاومت بر تکفیری های سعودی – صهیونیستی را که با این اعیاد مقارن شده تبریک می گویم. با این پیروزی برای چندمین بار خداوند به ما ثابت کرد منطق مقاومت جواب می دهد، همانطور که برای چندمین بار ثابت شد امید بستن به دشمنان این ملت خیالیست باطل

تجربه پنج سال معطل نگه داشتن کشور، دور باطل زدن و دست آخر برگشتن به نقطه صفر، گرچه تجربه پرهزینه ای بود، هزینه ای که معنای برد-برد آن شد تعطیلی صنعت هسته ای کشور در برابر افزایش روزانه تحریم ها! اما خالی از فایده هم نبود چرا که بار دیگر چهره واقعی شیطان بزرگ را برای ملت ایران نمایان کرد.

امروز مردم و دولت به خوبی لمس می‌کنند کار کردن با افراد و جریان هایی که هم از دولت جمهوری اسلامی حقوق می گیرند و هم از دولت فخیمه انگلستان، میتواند چه عواقب سخت و خطرناکی بدنبال داشته باشد. کسانی که قرار بود در مذاکرات هسته ای از حق ملت دفاع کنند، هم شریک دزد شدند و هم رفیق قافله، همان کسانی که در سال 88 درخواست تشدید تحریم ها را علیه ملت داشتند.
برجام نشان داد و مردم متوجه شدند که دیگر با ایجاد دوقطبی کاذب معیشت-مقاومت نمی توان توانمندی دفاعی کشور را آنگونه که برخی پیاده نظام های رسانه ای مرتبط با دولت مطرح می کند معامله نمود.

امروز تئوری "تقصیر قبلی هاست" برای توجیه بی برنامگی و عدم مدیریت صحیح دولت پاسخگوی افکار عمومی نیست، چرا که پس از 4 سال فعالیت در قوه مجریه، دیگر قبلی‌هایی وجود ندارد. بی برنامگی که وقتی از جنابعالی در گزارش صد روزه پرسیده می شود برای فلان موضوع که هنوز مشکل کشور است برنامه تان چیست؛ می گویید "ادامه سیاست گذشته!" که اگر سیاست گذشته شما جواب می داد مدام از تئوری " تقصیر قبلی هاست" استفاده نمی کردید!

آقای رئیس جمهور بخواهید یا نخواهید تنها راه برون رفت کشور از مشکلات فعلی توجه جدی به ظرفیت های داخلی و نظام اقتصاد مقاومتیست؛ با روند فعلی آنچه در کتاب های درسی آینده از عملکرد اقتصادی دولت شما خواهند خواند این خواهد بود: " دولت بخشنامه و نصب بنر در اقتصاد مقاومتی" و لا غیر.

آقای روحانی به سیستان رفتید، اما خشکسالی 20 ساله فقر وبیکاری،بحران ریزگردها که سالانه هزاران نفر را راهی بیمارستان می کند و چند هزار گور خواب را ندیدید، مشکلاتی که تنها تدبیر استاندار نمونه شما برای حل مشکلات مردم کلنگ کارخانه هایی بود که فقط زمین را سوراخ کرد.

امیدواریم به چابهار که می روید سری هم به بزرگترین منطقه حاشیه نشین کشور بزنید، چابهاری که قرار بود محور توسعه شرق کشور باشد اما در کمال تعجب مردم آن بر لب دریا هنوز مشکل آب خوردنشان حل نشده.

قرار است فردا پروژه توسعه بندر شهید بهشتی چابهار را افتتاح کنید طرحی که قابلیت پهلوگیری کشتی های 100 هزار تنی را فراهم می کند. اما حتما می دانید که حمل بار هر کشتی 100 هزار تنی پنج هزار تریلر به ترافیک محورهای مواصلاتی استان اضافه می کند. محورهایی که فاقد کمترین استاندارد بوده و از ابتدای سال تا کنون بیش از 500 کشته گرفته است و امیدواریم زیرساخت‌های محور ترانزیتی چابهار- میلک هر چه زودتر فراهم شود تا پروژه توسعه بندر چابهار قالبیت بهره گیری حداکثری داشته باشد.

در انتها گلایه خود را از اینکه تریبون در اختیار تعداد بسیار محدودی از نمایندگان دانشجویی قرار داده شد ابراز می داریم و توقع داشتیم لااقل اتحادیه های فراگیر کشوری اجازه طرح نظراتشان را در فضایی صبورانه داشته باشند.

والسلام علیکم و رحمته الله

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.