سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکذیب شایعات در خصوص عدم امنیت چادرهای زلزله زدگان

فرمانده انتظامی استان کرمان، شایعات فضای مجازی در خصوص عدم امنیت محل اسکان زلزله زدگان را تکذیب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سردار بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به حضور ماموران پليس در مناطق زلزله زده از همان ساعات اوليه پس از وقوع زلزله گفت: پس از تشكيل ستاد بحران، بلافاصله تيم های پليس در حوزه های مختلف در مناطق زلزله زده حضور يافتند و تمهيدات لازم برای برقراری هرچه بهتر نظم و امنيت اتخاذ شد.
وی در واكنش به شايعاتی كه پس از زلزله روز گذشته در فضای مجازی مطرح شد مبنی بر ممانعت پلیس از برپاکردن چادر برای اسکان زلزله زدگان به دلیل احتمال سرقت توسط سارقان، گفت: پليس با اشرافيت جامع بر فضای فيزيكی و مجازی استان، اجازه خدشه دار شدن امنیت روانی و مالی شهروندان را نخواهد داد.
وی با اشاره به اینکه، افراد فرصت طلب كه در فضای مجازی موجب بر هم زدن احساس امنيت در بين مردم می شوند، شناسايی شدند، از مردم خواست تا اخبار صحيح را از طريق رسانه ملی، خبرگزاری‌های معتبر و منابع رسمی پيگيری كنند.
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اينكه تاكنون هيچگونه ناامنی در رابطه با حوادث طبيعی روز جمعه و پس لرزه های روز شنبه نداشته ايم، اظهار داشت: از ابتدای وقوع اين حوادث، طرح‌های امنيتی - انتظامی و ترافيكی در مناطق زلزله زده اجرا شده است.
انتهای پیام/ی

اشرافیت کامل پلیس بر امنیت فضای فیزیکی و مجازی زلزله زدگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.