سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان اصفهان

بزرگترین کلاهبردار سال ، در دام پلیس اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری بزرگترین کلاهبردار در اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مهدی معصوم بیگی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اصفهان با بیان این مطلب گفت:این مجرم تا کنون 40شاکی داشته و مبلغ 1میلیارد و دویست میلیون تومان کلاهبرداری کرده است.

وی از مردم خواست تا بی جهت به منظور تحصیل سود بیشتر به این افراد سودجو اطمینان نکنند و با وعده های آنها اموال خود را در اختیارشان قرار ندهند.

فرمانده انتظامی در خصوص ارتقاء ناوگان خودرویی تصریح کرد: در نظر داریم با افزایش ناوگان خودرویی و همچنین موتور سیکلت ، طرح تحرک در نیرو انتظامی را از اواخر آذر ماه اجرا کنیم.

سردارمعصوم بیگی از عملکرد نیرو انتظامی د ر8ماه اخیر و همچنین افزایش و کاهش برخی جرائم خبر داد و اظهار داشت : در سال جاری کاهش 21 درصدی در حوزه ی قتل در استان داشتیم که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حائز اهمیت است.

فرمانده انتظامی اعلام کرد: در حوزه ی سرقت مسلحانه 40درصد، آدم ربایی 46درصد، سرقت مغازه13درصد ، سرقت خودرو2درصد و جیب بری 4درصد کاهش یافته که این موضوع نشانگر تلاش های بی وقفه ی نیرو انتظامی بوده است.

سردار معصوم بیگی در خصوص برخی جرائم افزود: سرقت موتورسیکلت 7درصد،لوازم داخل خودرو 6درصد،کیف قاپی 10درصد افزایش و تا کنون 120 باند سرقت شناسایی و با آن ها برخورد شده است.
وی اظهار داشت : تا کنون 87 میلیارد تومان از اموال مردم  از سارقان ، کشف و به صاحبان اموال برگردانده شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از طرح های تشویقی رانندگان و عابرین پیاده قانونمند گفت: حدود 40هزار نفر از افراد قانونمند در این زمینه شناسایی و از آنها تقدیر شده است.

سردار معصوم بیگی به نگرانی خود در رابطه با آمار تصادفات و جان باختگان با متورسیکلت و عابران پیاده اشاره کرد و افزود :اصفهان رتبه ی اول را در آمار جان باختگان عابران پیاده و موتور سوارها در کشور دارد که این موضوع نگران کننده است به طوری که  جان باختگان عابر پیاده و موتور سوارها در اصفهان 70درصد و در کل کشور کمتر از 50درصد است.

سردار معصوم بیگی با اشاره به خودکشی های دخران نوجوان در اصفهان اظهار داشت: خانوده ها باید در این خصوص نظارت کافی بر حضور نوجوانان در فضای مجازی داشته باشند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم .

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به بیش از یک میلیون تماس شهروندان با سامانه 110 پلیس بیان داشت:53درصد این تماس ها عملیاتی و سایر تماس ها با این سامانه برای مشاوره ، راهنمایی و تماس های بی ارتباط بوده است.

 

انتهای پیام/م

 

رتبه اول اصفهان در تلفات تصادف عابران پیاده و موتورسوران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.