سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی۱۰ برگزیده جشنواره ملی مسیر سبز در ایلام

دومین جشنواره مسیر سبز با معرفی ۱۰ برگزیده نهایی در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام به پایان رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ ۶۵۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ملی مسیر سبز در ۲ بخش عکس و رسانه ارسال ‌شده که در نهایت از ۱۰ برگزیده این جشنواره در این آیین تجلیل شد.

این جشنواره پارسال تنها در بخش عکس و به ‌صورت منطقه‌ای برگزار شد، ولی در سال جاری با اضافه شدن ۲ بخش رسانه و ویژه و گستردگی در سطح ملی توسعه‌یافت.

این جشنواره در سه بخش عکس، رسانه‌های مکتوب و بخش ویژه برگزار شد و بخش عکس جشنواره شامل ثبت تصاویر از حضور جامعه هدف بهزیستی در راهپیمایی اربعین حسینی و روند خدمات‌رسانی این اداره کل به عموم زائران در مرز مهران تعلق دارد.

در بخش عکس جشنواره ملی مسیر سبز با تقدیر از فریده زینی وند از شهرستان دره شهر و مصطفی پور تیمور از ایلام جوایز اول تا سوم به ترتیب به فرزاد علیزاده از ایلام، شهناز پروانه از استان کرمانشاه و پوریا عبداللهی از تهران تعلق گرفت.

در بخش رسانه نیز با تقدیر از دلنوشته دانیال احمد نژاد از ایلام، جایزه بخش یادداشت شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدیه نقدی به صورت مشترک به مجتبی قیطاسی و حمید حیدر پناه از ایلام اهدا شد.

در بخش مصاحبه نیز لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدیه نقدی به آزاده خرم از ایلام و در بخش گزارش نیز هدیه نقدی، لوح تقدیر و تندیس جشنواره به حمزه عبداللهی پور به عنوان برگزیده این بخش تعلق گرفت.

انتهای پیام/ د

معرفی برگزیدگان جشنواره ملی مسیر سبز در ایلام

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.