سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری بیش از ۷ هزار معتاد متجاهر و خرده فروش موادمخدر در سیستان و بلوچستان

رئیس پلیس مواد مخدر استان از جمع آوری ۵ هزار و ۸۸۵ کارتن خواب و معتاد متجاهر و هزار و ۳۵۴ خرده فروش موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در اجرای طرح‌های انتظامی در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ محمدرضا نصیری رئیس پلیس مواد مخدر استان گفت: در راستای ارتقاء احساس امنیت بین شهروندان و برخورد قاطع و قانونی با اخلال گران نظم و امنیت، طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از ابتدای سال جاری در سطح استان با جمع آوری ۵ هزار و ۸۸۵ کارتن خواب و معتاد متجاهر و هزار و ۳۵۴ خرده فروش موادمخدر به اجرا درآمد.

نصیری افزود: این طرح‌ها با محوریت نیروی انتظامی و مشارکت و همکاری سایر نهاد‌های دولتی از جمله فرمانداری، هلال احمر، بهزیستی و قوه قضائیه در سطح استان اجرا و این معتادان پس از جمع آوری جهت مشاوره حضوری به کارشناسان معاونت اجتماعی معرفی و پس از آن جهت بهبودی کامل در اختیار مراکز ترک اعتیاد قرار می‌گیرند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه طرح جمع آوری معتادان متجاهر و خطرناک با حضور فعال کلانتری‌های سطح استان، نیرو‌های یگان امداد و پلیس مواد مخدر استان اجرا شد، تصریح کرد: اجرای این طرح‌ها در راستای پیشگیری از سرقت و پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان متجاهر و خطرناک می‌باشد که به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود با اشاره به هدف پلیس از اجرای این گونه طرح‌ها که همان تضمین امنیت شهروندان و داشتن شهری سالم، زیبا و امن است، خاطرنشان کرد: پلیس خدمتگزار و حامی مردم و در همه حال به فکر امنیت و آرامش شهروندان می‌باشد و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ع

جمع آوری معتادان متجاهر در استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.