سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی از نگاه رهبر انقلاب +فیلم

رهبر انقلاب فرمودند: در روزگار فعلی، دو شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی مانند دو لبه قیچی سرگرم آتش‌افروی و اختلاف افکنی در منطقه‌اند.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیدار سال گذشته رهبر انقلاب با مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی، در 27 آذرماه، حاوی نکات آموزنده و اساسی در آگاهی از برخی توطئه‌های پنهان حاکم بر منطقه اسلام بود. نکاتی آموزنده که بازنشر آنها در روزهایی که به نام هفته وحدت نامگذاری شده است، خالی از لطف نخواهد بود.

رهبر انقلاب در جریان این دیدار در قسمتی از سخنان خود، با اشاره به اوضاع حساس فعلی منطقه و حاکمیت دو اراده متقابل وحدت و اراده تفرقه، تنها راه نجات را تکیه بر قرآن و تعالیم پیامبر اعظم عنوان کردند و این کلید اساسی را به عنوان دارویی وحدت بخش در نجات از محنت‌های دنیای اسلام نامیدند.

رهبری در ادامه با اشاره به حمله و کشتار مسلمانان میانمار و رویارویی مسلمانان منطقه بسیار مهم غرب آسیا، این ظلم و ستم را از نتایج توطئه‌های تفرقه انگیز مستکبران دانستند. توطئه‌ای که در این روزگار با دو ابزار شیعه انگلیسی و سنّی آمریکایی مانند دو لبه یک قیچی سرگرم آتش افروزی و اختلاف افکنی میان مسلمانان است.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به رویارویی اراده شیطانی تفرقه با اراده عزت‌بخش وحدت فرمودند: سیاست قدیمی انگلیسی ها مبنی بر تفرقه بینداز و آقایی کن، در دستور کار جدی دشمنان اسلام قرار دارد.

 

 
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.