سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار تویسرکان:

 ۱۴ باشگاه ورزشی مجوز دار بخش خصوصی در شهرستان تویسرکان فعال است

فرماندارتویسرکان گفت: توجه به ورزش باید از کودکی آغاز شود و هئیت ها در جذب جوانان و نوجوانان باید تلاش کنند تا بتوان ورزشکاران خوبی پرورش داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حبیب مومیوند فرماندارتویسرکان با اشاره به جایگاه و اهمیت ورزش در جامعه، گفت: گسترش ورزش در جامعه علاوه براینکه سبب ایجاد جامعه ای بانشاط می شود، از بروز معضلات اجتماعی از جمله اعتیاد، طلاق ,..نیز جلوگیری می کند.

وی با اشاره به نقش پر رنگ ورزش شهرستان در دهه شصت گفت: باید با تلاش همگانی شهرستان را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

مومیوند با اشاره به تلاش های در دست اقدام در راستای توسعه کمی ورزش شهرستان، گفت: بنا به قول وزیر ورزش و جوانان استخر شنای بانوان تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اختصاص۲۵۰ میلیون تومان اعتبار برای مجموعه ورزشی سرکان، گفت: این مجموعه با توجه به اینکه همجوار مجموعه تفریحی توریستی کمربسته نیز است حائز اهمیت بوده و مکمل این مجموعه تفریحی می باشد.

فرماندار تویسرکان توجه به ورزش در روستاها را نیز مهم عنوان کرد و افزود: در روستای سیدشهاب سالن ورزشی وجود دارد و در لامیان نیز ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل سالن ورزشی از محل اعتبارات استانی اختصاص داده ایم.

مومیوند با تأکید بر اینکه برگزاری همایش ها و مسابقات کشوری یک فرصت برای شهرستان است، گفت:سعی شده در مسابقاتی که برگزار می شود از تویسرکان نیز تیمی حضور داشته باشد ولی اگر مسابقاتی نیز بدون حضور تیم از تویسرکان برگزار شده تنها با هزینه فدراسیون بوده و هیچ هزینه ای برای شهرستان نداشته است و بیشتر جنبه تبلیغاتی و روی آنتن رفتن نام شهرستان مورد توجه ما بوده است.

وی با اشاره به برگزاری لیگ یک مسابقات دوچرخه سواری در تویسرکان، گفت: در این مسابقات ۵تیم نیز از تویسرکان حضور داشتند.

وی از برگزاری همایش دوچرخه سواری نیز در شهرستان توسط فدراسیون دوچرخه سواری خبر داد و افزود: مسابقات کبدی کشوری نیز در تویسرکان برگزار می شود.

انتهای پیام/ش.و

باید بیش از پیش به ورزش جوانان توجه کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.