سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چراغپور: نگاه‌هایی غیر حرفه‌ای به گروه ایران وجود دارد

کارشناس فوتبال گفت: نگاه‌هایی که به گروه ایران در جام جهانی وجود دارد، غیر حرفه‌ای است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان جلال چراغپور مربی و کارشناس فوتبال در گفت و گو با رادیو در ارتباط با گروه ایران در جام جهانی 2018 اظهار کرد: گروهی که ما در آن قرار گرفته ایم، ظاهرش مشکل به نظر می آید اما اگر دقیق به همه گروه ها نگاه کنیم، متوجه می شویم که اگر اینجا بتوانیم هماهنگی فوتبال اروپای لاتین یعنی اسپانیا و پرتغال را از یک شکل بازی تقریبی نام ببریم، این گروه تنها گروهی است که ما فقط با دو سبک بازی مواجه می شویم، یک سبک آفریقایی که مراکش است و سبک اروپای لاتین.

چراغپور ادامه داد: پرتغال و اسپانیا هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ سرعت، شکل بازی و نوع مربیگری به تیم ما می خورد. من از برخورد افرادی نسبت به این موضوع متعجب شدم. اگر ما در گروه دیگری قرار می گرفتیم و با تیم هایی مثل: برزیل، سوئیس، کاستاریکا، بلوک شرق و صربستان همگروه می شدیم، مطمئناً کار سخت تری در پیش داشتیم. انعطاف سبک کار دشواری است. به نظرم افراد بیش از حد موضوع را غیر حرفه ای نگاه می کنند.

کارشناس فوتبال افزود: باید اهدافمان را برای خودمان تعریف کنیم. ما از جام جهانی گذشته تا آینده برای فوتبال، فوتبال بازی نمی کنیم. بلکه برای جمع آوری امتیاز و اینکه رئیس فدراسیون و مربی تیم ملی در آرامش به سر ببرد، تلاش می کنیم که بگوییم آنقدر ساعت گل نخوردیم اما نمی گوییم با چه تیم هایی بازی کردیم.

او تصریح کرد: اگر قرار است در سید بندی جهانی در سید 3 باشیم، چرا در مقدماتی باشگاه های آسیا هر 4 تیم ما اوت می شود. پس آن روشی که برای نگهداری سید در آسیا یا جهان انتخاب کردیم، روش درستی نیست.

انتهای پیام/

اظهارات چراغپور درباره گروه ایران در جام جهانی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Ali
۰۸:۴۱ ۱۲ آذر ۱۳۹۶
با سلام
به نظر من در گروه خوبی هستیم٬