سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی شهر های میزبان ایران در روسیه 2018

آشنایی با کازان دومین میزبان ایران در جام جهانی روسیه 2018

تیم ملی فوتبال ایران دومین دیدارش در جام جهانی 2018 را در شهر کازان روسیه انجام خواهد داد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی فوتبال ایران پس از بازی با مراکش در مرحله گروهی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه ،دیداری هیجان انگیز و دیدنی با اسپانیا قهرمان یورو 2008 خواهد داشت.

دومین دیدار تیم ملی ایران در تاریخ 20 ژوئن 2018 برابر با 30 خرداد 97 در استادیوم کازان آره نا شهر کازان روسیه ساعت 22:30  برگزار می شود.

استادیوم کازان با ظرفیت 45379 نفر، زمین تیم باشگاهی روبین کازان روسیه است.

این استادیوم که در خاک تاتارستان ساخته شده با قرار گرفتن در رتبه چهارم از نظر یوفا یکی از سطح بالاترین استادیوم های ورزشی است.

استادیوم در سال 2013 افتتاح شد و در سال 2015 میزبان رقابتهای جهانی آبی هم بود و تنها استادیوم فوتبالی جهان است که 12 رکورد جهانی شنا را زده است.

بنای استادیوم شامل چهار بخش است که هر کدام از بخش ها مسقف می شود و دارای 70 منطقه وی ای پی است.

این استادیوم چهار ورودی دارد که هر کدام به یک رنگ هستند و ترکیب نورها انعکاس فوق العاده ای را در فضای استادیوم ایجاد می نمایند.

شمال استادیوم به رنگ آبی ،جنوب به رنگ طلایی،شرق به رنگ قرمز و غرب به رنگ سبز است.سقف بالای صندلی ها هم که به رنگ موج های دریا فضایی بسیار دیدنی را ایجاد کرده است.

در یکی از ورودی های این استادیوم بزرگترین صفحه نمایشی کار گذاشته شده و این استادیوم یکی از اولین استادیوم هایی است که دسترسی به اینترنت در سراسر ورزشگاه رایگان است.


استادیوم کازان آره نا که درشهر کازان یا قازان پایتخت تاتارستان است در 800 کیلومتری مسکو قرار دارد.این شهر در سال 2005 هزار سالگیش را جشن گرفت.بزرگ ترین مسجد اروپا به نام قل شریف در این شهر بنا شده است.

 

انتهای پیام/

کازان آره نا استادیومی با سطح بالای جهانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.