سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرمانداری نیر؛

کشاورزان شهرستان نیر تا 15 آذر نسبت به بیمه محصولات خود مهلت دارند

سرپرست فرمانداری شهرستان نیر گفت: کشاورزان منطقه تا 15 آذر مهلت دارند نسبت به بیمه محصولات کشاورزی اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی بخشی، سرپرست فرمانداری نیر در جلسه کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی افزود: در بحث پرداخت خسارت به محصولاتی که از بلایای طبیعی خسارت دیده اند، خسارت داده می شود و کشاورزان باید از فرصت باقی مانده استفاده کنند.

وی همچنین با اشاره به میزان بارندگی ها در سال زراعی جاری در نیر گفت: از اول سال آبی تاکنون 71/6میلیمتر بارندگی در این شهرستان رخ داده که سال گذشته این رقم 69/1 میلیمتر بوده است.

سرپرست فرمانداری نیر در زمینه آبیاری تحت فشار در سال 95و 96 نیز اظهار کرد: در آبیاری بارانی 660/57 هکتار از اراضی شهرستان در حال اجراست و در آبیاری قطره ای یک هکتار در حال بهره برداری است.

بخشی افزود: همچنین در آبیاری بارانی 10 هکتار از اراضی در حال بهره برداری و در آبیاری کم فشار نیز یک هزار و 720 هکتار نیازمند مطالعات می باشد.

وی در ادامه این جلسه بر لزوم پلاک گذاری تراکتورهای با قدمت زیر 25 سال تاکید کرد و گفت: در این شهرستان یک هزار و 600 دستگاه تراکتور وجود دارد که از این تعداد 448 دستگاه با همکاری نیروی انتظامی با قدمت زیر10 سال پلاک گذاری شده و 86 دستگاه با قدمت زیر 25 سال نیز باید پلاک گذاری شود.

وی افزود: 86 دستگاه تراکتور موجود باید اول بیمه شده تا پلاک گذاری شوند در غیر اینصورت علاوه بر قطع سهمیه سوخت آنها ، پلاک گذاری نخواهند شد.

انتهای پیام/ح

مهلت بیمه محصولات کشاورزی در شهرستان نیر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.