سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی:

۱۵هزار موسسه مالی در کشور فعالیت دارند

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت : ۱۵هزار موسسه مالی و صندوق قرض الحسنه در کشور فعالیت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری استان سمنان با بیان اینکه ۱۵هزار موسسه مالی و صندوق قرض الحسنه در کشور فعالیت دارند گفت : فعالیت هفت هزار صندوق قرض الحسنه و هفت هزار و ۸۰۰ موسسه مالی اعتباری در کشور، باعث شده تا از اعتبار بانک‌ها کاسته شود.


وی افزود: برای رفع این معضل در سیستم بانکی کشور، می بایست به انواع مختلف و در شیوه های متفاوت، به دولت کمک کنیم تا پول های مردم را از موسسات قرض الحسنه و مالی، اعتباری به سمت بانک ها ارجاع دهند تا دوباره شاهد شکوفایی سیستم بانکی باشیم.


نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تقویت سیستم بانکداری می توانیم به بهبود شرایط اقتصادی امیدوار باشیم از سوی دیگر ما برای تعاملات بین المللی در بخش های مختلفی مانند تجارت، سرماه گذاری، صادرات و واردات و ... نیازمند سیستم بانکی قوی هستیم.

 

آمادگی سرمایه گذاری کشورهای خارجی  در کشور


حسن بیگی با بیان اینکه کشورهای خارجی آمادگی دارند تا بالغ بر ۲۰۰ میلیارد دلار در کشور سرمایه گذاری کنند، تاکید کرد: بهبود شرایط اقتصادی و تقویت بانک ها قطعاً جذب سرمایه های خارجی را تسهیل خواهد کرد و به رغبت سرمایه گذاران نیز کمک خواهد کرد.


وی با اشاره به مشکلات تولید و اقتصاد به خصوص در یک دهه اخیر در سطح استان سمنان، گفت: خشکسالی متاسفانه آثار سوئی در سطح استان داشته که باید در راستای کاهش این آثار سوء اقدامات موثری را در دستور کار قرار دهیم.



انتهای پیام / ه

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.