سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قنبری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی در مقابل توطئه‌ دشمنان علیه اسلام اثرگذار بود

عضو حزب مردم‌سالاری گفت: نامه رهبری انقلاب به جوانان غربی در توطئه‌ای که غربی‌ها علیه اسلام درست کرده بودند اثرگذار بود.

داریوش قنبری عضو حزب مردم‌سالاری در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی برای شناخت اسلام واقعی از طریق منابع اصیل و توجه نکردن به رسانه‌هایی که با غرض‌ورزی چهره‌ای خشن از اسلام ارائه می‌دهند، گفت: در شرایطی که ما رسانه فراگیر نداشتیم تا بتوانیم با همه مردم جهان سخن بگوییم، نامه مقام معظم رهبری رسانه ای  بود که این نقص را جبران کرد، چون این نامه توسط رسانه‌های مختلف بازنشر شد و انتشار وسیعی پیدا کرد.

عضو حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه این نامه به عنوان سخنان یک رهبر دینی در توطئه‌ای که غربی‌ها علیه اسلام تحت عنوان داعش درست کرده بودند اثرگذار بود، اظهار کرد: غرب تلاش کرده بود چهره‌ای خشن از اسلام ارائه دهد و تروریست‌های داعش را هم به همین منظور شکل داد.

وی با بیان اینکه داعش با انجام کارهای خشن به نام اسلام در مسیری که غرب می‌خواست حرکت کرد، گفت: پدیده داعش یک پدیده مرموزی بود که تنها یک هدف داشت و آن ضربه زدن به اسلام و ترسیم یک چهره ناشایست از اسلام بود تا از گرایش به اسلام ممانعت به عمل آورند.

قنبری خاطرنشان کرد: جنایاتی که داعش مرتکب شد، در مقایسه با جنایات بزرگترش، یعنی تخریب چهره اسلام قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به تبلیغاتی که در رسانه‌های غربی در مورد داعش صورت گرفت، بیان کرد: آنها می‌خواستند داعش را به نوعی نمونه‌ای از اسلام معرفی کنند و این باعث شد کسانی که دغدغه دین دارند واکنش نشان دهند و رهبر انقلاب هم در این راستا آن نامه تاریخی را به جوانان غربی نوشتند تا آنها برای شناخت اسلام توجهی به تبلیغات فریبنده رسانه‌های غربی نکنند و اسلام را از منابع اصیل آن مورد مطالعه قرار دهند.


انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.