سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکارچیان بز کوهی در دام قانون

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طارم از دستگیری یک متخلف به جرم شکار یک راس بز کوهی در شهرستان طارم خبر داد .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛سیدرضا معافی مدنی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طارم گفت : در پی گشت و کنترل محیط بانان شهرستان طارم در منطقه شکار ممنوع خرمنه سر که متوجه تیر اندازی در منطقه شدند بعد از حدود 5  ساعت پیاده روی در دربند پاسارموفق به دستگیری یکی از شکارچیان متخلف شدند.

معافی افزود: دو نفر از متخلفین با توجه به صخره ای و صعب العبوربودن منطقه موفق به فرار شدند باتوجه به اقرار متخلف دستگیر شده نسبت به معرفی دو نفر دیگر هر دو نفر آنها شناسایی و بزودی دستگیر خواهند شد.

وی ادامه داد: از متخلف لاشه یک راس بز کوهی ، همراه تعدادی فشنگ ساچمه ای،دوربین دوچشمی ،چراغ قوه به همراه یک دستگاه بیسیم دستی کشف و ضبط شد.

معافی مدنی با بیان اینکه شکارچی دستگیرشده غیر بومی منطقه می باشند اضافه کرد: پرونده تخلف این متخلفین تشکیل و تحویل مراجع قضایی گردید.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست طارم  خاطر نشان کرد : متخلفین هشدارهای ما را جدی گرفته و دست از تهدید گونه های حیات وحش بردارند چرا که در صورت مشاهده تخلف این اداره مطابق قانون با متخلفین بدون هیچ گونه اغماضی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ن

دستگیری متخلف  شکار  در زنجان

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.