سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر اجرایی همایش ریحانه النبی(س) خبر داد؛

برگزاری جایزه ادبی شعر و داستان ریحانه النبی(س) در فارس

دومین همایش جایزه ادبی شعر و داستان ریحانه النبی (س) در استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ خلیل شفیعی دبیر اجرایی همایش ملی ریحانه النبی (س) با اشاره به برگزاری این همایش در اسفندماه گفت: جایزه ادبی همایش ملی ریحانه النبی (س) در بخش شعر و داستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با موضوعاتی، چون گذرى بر زندگانى، اسماء و القاب حضرت زهرا (س)، ولادت، معجزات، توجهات پدر بزرگوار، ازدواج بانوى اسلام، الگوهاى زیبایى از همسردارى و همراهى با امام على (ع)، تربیت و همراهى با فرزندان و فضایل و کرامات برگزار می‌شود.

شفیعی ادامه داد: ترویج سیره‌ی اهل بیت (س)، معرفی دقیق، روشن و تاثیرگذارابعاد وجودی اسوه‌ای، چون حضرت زهرا (س)، پرداخت هنرمندانه به شخصیت والا و الهی حضرت زهرا (س) در زبان شعر و داستان، ارتقا و اعتلای فرهنگ غنی ادبیات فاطمی و شناسایی و گرامی‌داشت پدیدآورندگان آثار آئینی از جمله اهداف این همایش ملی است.

وی با اشاره به اینکه جایزه ادبی این همایش مستقل است، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) و خانواده، حضرت فاطمه زهرا (س) و جامعه اسلامی و حضرت فاطمه زهرا (س) و ارتباط با خدا موضوعات بخش جایزه ادبی است که هر کدام زیرمجموعه‌هایی دارد.

شفیعی بیان کرد: برای شرکت‌کنندگان محدودیت سنی وجود ندارد و قالب اشعار ارسالی به همایش می‌تواندکلاسیک، آزاد یا ترانه باشد همچنین هر شاعر مجاز به ارسال حداکثر پنج سروده و در بخش داستان، هر نویسنده مجاز به ارسال حداکثر دو اثر داستانی است.

وی گفت: شاعران و نویسندگان می‌توانند آثار خود را به لینک تلگرامی https://t.me/joinchat/BLMkS۰YhRk۶CHQBR۴-LrJg و یا به آدرس Reyhaneh.adabi@gmail.com ایمیل کنند.


دبیر اجرایی همایش ریحانه النبی (س) تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال آثار ۱۹ بهمن ماه است و اسامی برگزیدگان ۲ اسفندماه اعلام می‌شود همچنین ۱۷ اسفندماه شهرستان مهر استان فارس میزبان آئین پایانی مراسم است.
انتهای پیام/ر

دومین همایش ملی ریحانه النبی (س) در فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.