سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در خرم آباد؛

مدیرکل بنیاد شهید لرستان با قهرمان جهان دیدار کرد

مدیر کل بنیاد شهیدلرستان با قهرمان مسابقات جهانی پارا لیفتینگ «حمید قاسمی» دیدارکرد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ روشنی مدیر کل بنیاد شهیدلرستان در دیدار با «حمید قاسمی» فرزند شهید حادثه منا که در مسابقات جهانی روسیه مدال نقره را از آن خود کرده بود،گفت : کسب این موفقیت قطعا موجب خشنودی پدرت و دیگر شهدا‌ی کشور شده است.

روشنی گفت : پدرت انتظار دارد که در این مسیر حرکت کرده و همواره موفقیت‌هایی را به دست آورده، بنابراین باید تلاش خود را براین موضوع متمرکز کنید.

وی افزود : با توجه به تلاش دشمن برای منحرف کردن جوانان و گرایش آن‌ها به سمت فرهنگ غرب، عرصه ورزش می‌تواند در ارتقاء سلامت جوانان موثر باشد.

روشنی بیان کرد: عرضه ورزش از عرصه‌هایی است که برای همه مردم لازم و برای جانبازان و خانواده شهدا و ایثارگران واجب است و شما به عنوان قهرمان ورزشی می‌توانید درترویج فرهنگ ورزش و سلامت گام بردارید.

وی با اشاره به این مطلب که قهرمانی شما یک اقدام ارزشمند محسوب می‌شود، گفت: در حال حاضر شما به عنوان یک الگو و اسوه در سطح جامعه مطرح هستید و امید واریم درعرصه‌های بالاتر شاهد موفقیت‌های تان باشیم.

مدیر کل بنیاد شهیدلرستان گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان هم هر اقدام و کمکی که لازم باشد برای پیشرفت شما انجام خواهد داد.

انتهای پیام/د

دیدار مدیر کل بنیاد شهیدلرستان با قهرمان مسابقات جهانی پارا لیفتینگ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.