سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور 64 هنرمند خارجی در جشنوار تئاتر کودک در همدان

در بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان 64 هنرمند خارجی حضور دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ معصومی، مسئول کمیته تشریفات جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گفت :در این دوره از جشنواره 64 هنرمند و 9 گروه نمایشی خارجی در روزهای نهم تا دوازدهم آذر در همدان شرکت دارند.

وی در ادامه گفت: گروه های نمایشی از کشورهای آذربایجان و روسیه نیز در روز دهم آذرماه وارد همدان شدند و همچنین یک استاد ویژه کارگاه نمایشی از کشور چین در این دوره از جشنواره حضور می‌یابد.

معصومی افزود:کشورهای ترکمنستان، دانمارک و آلمان در روز یازدهم و ایتالیا در روز دوازدهم آذر وارد همدان می‌شوند گفت: در مجموع 9 گروه نمایشی خارجی در همدان حضور می‌یابند.

 مسئول کمیته تشریفات جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با اشاره به اینکه بسته‌های فرهنگی و ویژه به گروه‌های نمایشی داخلی و خارجی در همدان اهدامی شود خاطر نشان کرد:  27 گروه نمایشی از استان‌های اصفهان،گیلان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، هرمزگان، کرمانشاه، گلستان و تهران در روزهای نهم تا یازدهم آذر وارد همدان می‌شوند.

گفتنی است در روز نهم آذر نیز سه گروه نمایشی از کشورهای کره جنوبی، فرانسه، چین و دو استاد کارگاه نمایشی از کشورهای آلمان و استرالیا وارد همدان شدند.

انتهای پیام/غ

حضور گروه های نمایشی خارجی در جشنواره

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.