سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری مزاحم اینترنتی در ایلام

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت در شبکه های اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ علی جمالی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان مبنی بردستگیری مزاحم اینترنتی در ایلام مزاحمت اینترنتی و تهدید به انتشار تصاویر خصوصی و شخصی از طرف فرد یا افرادی ناشناس موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش مضاعف کارشناسان پلیس فتا و پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی و شگردهای پلیسی و جمع آوری مستندات و ادله لازم متهم اصلی که دوست خواستگار سابق شاکیه بود شناسایی و احضار شد.

رئیس پلیس فناوری و تبادل اطلاعات انتظامی استان ایلام تاکید کرد : متهم در ابتدا منکر موضوع شد اما پس از مشاهده مستندات و ادله های موجود به بزه ارتکابی اعتراف و عنوان داشت: پس از دسترسی به اطلاعات خصوصی شاکیه برای وی مزاحمت ایجاد کرده است.

جمالی از شهروندان خواست از ارسال فایل ها و تصاویر خصوصی خود از طریق شبکه های اجتماعی خودداری کرده چون شبکه های اجتماعی فضای ایمنی برای ذخیره و ارسال اطلاعات شخصی نیست.

رئیس پلیس فناوری و تبادل اطلاعات انتظامی استان ایلام گفت: شهروندان در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرایم رایانه ای با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره ها و راهنمایی های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده کنند.

انتهای پیام/ه

 

مزاحم اینترنتی در دام پلیس ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.