سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره فیلم کوتاه در دهدشت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه گفت: جشنواره فیلم کوتاه کهگیلویه با محوریت معضلات اجتماعی با حضور ۶ استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  جشنواره فیلم کوتاه کهگیلویه با محوریت معضلات اجتماعی (اعتیاد-خشونت) در قالب مستند و داستان با حضور ۶ استان (فارس، اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر، چهارمحال بختیاری، خوزستان) برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: آخرین مهلت ارسال پایان ۳۰ دی ماه است، که اختتامیه در دهدشت برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه گفت: مدارک لازم برای شرکت در جشنواره را شامل یک نسخه از اثر در قالب DVD، data با فرمت mp۴ ویا AVJ، عکس کارگردان، پوستر فیلم در قطع ۵۰ در ۷۰ سانتی متر بر روی CD با کیفیت مناسب چاپ، تکمیل فرم درخواست شرکت در جشنواره است که باید به دبیر خانه جشنواره ارسال شود.

وی جوایز جشنواره را شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی ۳۰ میلیون ریال به بهترین فیلم در بخش داستانی، دیپلم افتخار و جایزه نقدی ۲۰ میلیون ریال به اثر منتخب دوم در بخش داستانی، دیپلم افتخار و جایزه نقدی ۱۵ میلیون ریال به اثر منتخب سوم در بخش داستانی، تندیس جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی ۳۰ میلیون ریال به برترین فیلم بخش مستند، دیپلم افتخار و جایزه نقدی ۲۰ میلیون ریال به اثر منتخب دوم در بخش مستند و دیپلم افتخار و جایزه نقدی ۱۵ میلیون ریال به اثر منتخب سوم در بخش مستند اعلام کرد.

نشانی ارسال آثار، استان کهگیلویه و بویر احمد-شهر دهدشت-خیابان شهید مذکور پارسی-خیابان ارشاد-اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه-امور هنری دبیرخانه جشنواره فیلم به عنوان معضلات اجتماعی شهرستان کهگیلویه (است.

 

انتهای پیام/ش

جشنواره فیلم کوتاه با حضور6 استان در دهدشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.