سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز نمایشگاه فن بازار در مازندران

نمایشگاه فن بازار از فردا ۱۲ آذر ماه در ساری آغاز می‌‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: نمایشگاه فن بازار با ۳۷ غرفه از فردا ۱۲ آذر ماه در ساری آغاز و تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به رونمایی از ۵ فناوری در زمینه‌ های کشاورزی، الکترونیکی، صنعتی و بیوتکنولوژی افزود: با فعال شدن مراکز ایده پردازی دانش آموزی و هماهنگی آموزش و پرورش، فن بازی و همایش کسب و کار ویژه دانش آموزان برگزار می‌ شود.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران از راه اندازی کافه تک، دانش آموزی خبر داد و گفت: در هفته پژوهش ۱۲ برنامه برگزار می‌ شود که ۱۰ برنامه مربوط به برنامه‌ های تخصصی کارگاهی ویژه اساتید، فن آوران و دانشجویان است.

معتمدزادگان با بیان اینکه امسال از ۸ فناوری برتر تحقیق و توسعه از مراکز فناوری فعال مازندران تجلیل خواهد شد، اجرای طرح شتاب را بخش دیگر اقدامات پارک علم و فناوری در هفته پژوهش عنوان کرد و افزود: ۳ طرح شتاب از این استان به عنوان جایگزین‌های بومی استارت آپ ها، برای عرضه در سطح ملی راه یافت.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: طراحی نرم افزار کاربردی ویژه برای دسترسی به برنامه‌ های هفته پژوهش انجام شده و با ایننرم افزار اخبار لحظه ای، گزارش‌ های تصویری به معرض نمایش در می‌ آید.

انتهای پیام/ م

ساری میزبان برگزاری نمایشگاه فن بازار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.