سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف 74 هزار قلم داروی قاچاق در ایلام

دبیر کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایلام از کشف و ضبط 74 هزار و 457 قلم انواع داروی قاچاق در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛  علی نجات سلیمانی اظهار کرد : هرگونه کالای خارجی که وارد کشور می شود باید دارای بر چسب اصالت باشد، در غیر این صورت کالای قاچاق محسوب شده و حق عرضه در سطح بازار را نخواهد داشت.

وی افزود: مبارزه به افراد فعال در زمینه واردات داروی قاچاق نیز با توجه به اینکه با سلامت مردم سر و کار دارد، در اولویت های این کمیسیون است و بر این اساس طی 6 ماه نخست سال جاری 74 هزار و 457 قلم انواع داروی قاچاق در استان کشف و ضبط شد که در مقایسه با 23 هزار و 896 قلم داروی کشف شده در مدت مشابه پارسال افزایش 212 درصدی را نشان می دهد.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایلام افزود: همچنین طی مدت یاد شده 21 هزار و 634 عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی در استان شناسایی شده که 32 درصد به نسبت دوره مشابه سال گذشته کاهش را نشان می دهد چراکه پارسال 31 هزار و 871 عدد از این مواد کشف شده بود.

سلیمانی اعلام کرد: بر اساس قانون هر گونه کالای خوراکی، آرایشی و بهداشتی که به صورت قاچاق وارد کشور می شود باید امحا شوند و نمی توان آنها را حتی در صورت داشتن تاریخ اعتبار وارد کرد چرا که با سلامت مردم در ارتباط است و هر گونه کوتاهی در مقابله با ورود این کالاها خطرات جبران ناپذیری را برای شهروندان بدنبال دارد.

 انتهای پیام/ه

کشف داروی قاچاق در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.