سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدیانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

پیشرفت کشور مهم‌ترین هدف سازمان بسیج علمی

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری گفت: از زمان تاسیس سازمان بسیج علمی همیشه هدف آن پیشرفت علمی کشور با حمایت از نخبگان و مخترعان کشور است.

حسین قدیانی رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از طرح‌های ویژه این سازمان برای حمایت از پژوهشگران و مخترعان خبر داد.

وی با بیان اینکه از زمان تاسیس سازمان بسیج علمی همیشه هدف آن پیشرفت علمی کشور با حمایت از نخبگان و مخترعان کشور بوده است، افزود: سازمان بسیج علمی جهت حمایت از این نخبگان و مخترعان در 2  سطح آماتور و نیمه‌حرفه‌ای آماده خدمت‌رسانی و حمایت از جوانان این مرز  و بوم است.

مبتکران و مخترعان به معاونت‌ علمی سپاه‌های استانی مراجعه کنند

رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری ادامه داد: در سطح آماتور مبتکران و مخترعانی که تمایل دارند از حمایت‌های سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری بهره‌مند شوند باید به معاونت‌ علمی سپاه‌های استانی مراجعه کنند و طرح خود را به صورت حضوری ارائه کنند. این طرح‌ها متناسب با موضوع آنها در هشت کارگروه مختلف تقسیم می‌شوند و اگر در کارگروه‌ها تصویب شد از کمک‌های مالی بلاعوض ما برای نمونه‌سازی بهره‌مند می‌شوند.

 قدیانی خاطرنشان کرد: افرادی که مایلند از کمک‌های مالی سطح آماتور استفاده کنند اما توانایی مراجعه حضوری ندارند، می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری طرح مورد نظر خود را ثبت کنند و پس‌ از دریافت کد رهگیری دوباره مراحل بالا یعنی ارائه در کارگروه‌ها و غیره برای این افراد نیز اعمال می‌شود.

انتظار ما از حمایت‌ طرح‌های نیمه‌حرفه‌ای حل مشکلات مهم مردم است

وی تصریح کرد: موضوع دیگر حمایت از طرح‌های نیمه‌حرفه‌ای است که هم سطح حمایت‌ها خیلی متفاوت‌تر از سطح آماتور است و هم انتظار ما از این افراد حل یکی از مشکلات مهمی است که گریبان‌گیر مردم است.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری یادآور شد: در سطح نیمه‌حرفه‌ای مشکلات پس از شناسایی بر اساس توانمندی‌که دانشگاه‌ها، شرکت‌های تحقیقاتی و مراکز دانش‌بنیان از خود نشان دادند طرح‌های مختلفی به آنان سپرده شده است و بسته به نیازشان از طرح‌های حمایتی ویژه این سازمان بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.