سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار بوشهر خبر داد

اجتناب از شکایت بر علیه نشریات و رسانه‌های استان بوشهر

استاندار بوشهر گفت: نگاه ما در حوزه حاکمیتی این است که با صبر و حوصله با رسانه‌هایی که مطالب مغرضانه می‌نویسند، برخورد و از هرگونه شکایت به محاکم قضایی اجتناب شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان بوشهر اظهار داشت: از نقد و انتقاداتی که سبب توسعه استان بوشهر شود استقبال می‌کنیم و معتقدیم که با همکاری همدیگر می‌توانیم نقشی اساسی در پیشرفت استان بوشهر داشته باشیم.

وی افزود: البته نگاه رسانه‌ها باید معطوف به حوزه کارشناسی باشد و نوشته‌هایی که هیچ کمکی به روند توسعه استان بوشهر نمی‌کند و بیشتر از حب و بغض شخصی است طبیعی است که حرمت قلم نیز از بین می‌‌برد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: نگاه ما در حوزه حاکمیتی این است که با صبر و حوصله با رسانه‌هایی که مطالب مغرضانه می‌نویسند، برخورد و از هرگونه شکایت به محاکم قضایی اجتناب شود.

گراوند با اعلام این که نقش رسانه‌ها امر به معروف و نهی از منکر است، عنوان کرد: آنها می‌توانند با رصد و پایش صحیح، از هرگونه انحراف در جامعه جلوگیری کنند و به عنوان چشم بینای جامعه، به عنوان یک ناظر بی‌طرف ضمن بیان مکشلات، راهکارهایی نیز ارایه دهند.

وی ادامه داد: به دنبال تقویت ارتباطات با رسانه‌های استان هستیم و معتقدیم که در سایه تعامل، می‌توان به رشد و توسعه استان بوشهر در زمینه‌های مختلف کمک کرد.

انتهای پیام/پ

استاندار خواستار اجتناب از شکایت بر علیه نشریات و رسانه‌های استان شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.