سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار ایرانشهر:

وحدت میان مسلمانان، شاه کلید مقابله با دشمنان اسلام است

فرماندار شهرستان ایرانشهر گفت: وحدت و همدلی پیروان مذاهب مختلف اسلامی، شاه کلید مقابله با دشمنان اسلام و استکبار جهانی به ویژه آمریکای جهانخوار است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نبی بخش داودی فرماندار شهرستان ایرانشهر  با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: ۱۲ ربیع الاول سالروز میلاد پیامبر بزرگوار اسلام (ص) به روایت اهل سنت و ۱۷ ربیع الاول نیز سالروز میلاد آن حضرت به روایت اهل تشیع است که با درایت و تدبیر بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در میان برنامه ریزی‌های معاندان و مخالفان اسلام که برای ایجاد آتش اختلاف شیعه و سنی و شعله ور شدن آن از هیچ گونه اقدامی دریغ نکرده و نمی‌کنند از دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول را به عنوان هفته وحدت نامگذاری کردند.

داوودی  افزود: امیدواریم هفته وحدت راه را بر هم افزایی، همدلی و همسویی همه مسلمانان هموار و موجبات خشنودی و رضایت خداوند متعال و رسول برحقش، یگانه منجی عالم بشریت را فراهم کند.

وی گسترش وحدت اسلامی را از مهمترین عوامل پیشرفت و پیروزی‌های متعدد جهان اسلام برشمرد و بیان کرد: هفته وحدت میراث گرانب‌هایی از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

فرماندار ایرانشهر با تاکید بر لزوم افزایش اتحاد و همبستگی در عصر کنونی به عنوان یکی از مهمترین مسائل اساسی جهان اسلام گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز مساله وحدت را به عنوان یک نیاز قطعی و مایه سربلندی مسلمانان و بهترین سلاح ملت‌ها در مقابل استکبار جهانی می‌دانند.

داودی اظهار داشت: تمسک به سیره الهی رسول اکرم (ص) بیش از پیش در دنیای پر ستم امروز ضروری است.

وی ادامه داد: جامعه بزرگ اسلام جز با بهره عملی از راه و روش پیامبر بزرگ الهی (ص) به سعادت نخواهد رسید.

ایرانشهر در ۳۳۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.