سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست وزیر ورزش و جوانان از استاندار گلستان

سلطانی فر خواستار رسیدگی به اتفاقات مسابقات آسیایی کبدی گلستان شد

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، سلطانی فر پس از حواشی مسابقات آسیایی کبدی که به میزبانی استان گلستان برگزار شد و مسئولیت تامین حفاظت آن بعهده عوامل انتظامی استان بوده طی نامه ای به استاندار این استان خواستار بررسی و برخورد لازم و قاطع با مقصرین شد.

در نامه سلطانی فرد به سید مناف هاشمی استاندار گلستان آمده است ؛

با توجه به اینکه مسئولیت نظم و امنیت داخل سالن و محیط پیرامون ان براساس مصوبات جلسات شورای تامین بر عهده یگان ویژه نیروی انتظامی بوده است. خواستار بررسی کامل موضوع و برخورد لازم و قاطع با مقصران شد.

انتهای پیام/

اتفاقات مسابقات آسیایی کبدی گلستان مورد بررسی قرار می گیرد

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۰ آذر ۱۳۹۶
ورود و خروج داخل سالن بوده نه بیرون که پلیس نظارت کنه؟پلیس نظارت کرده مربی مرد در رختکن بوده. و شاید پلیس گفته و ممانعت کرده به داخل سالن نرو،نره. ولی مسولان برگزار کننده مسابقه اجازه دادن بره و گفتن روسری که حوله بود سر کن. و پلیس هم باشه که نمیتونه ببینه متوجه بشه این زنه یا مردو همانطور که گفتیم احتمال داره متوجه هم شده باشه ولی مسئولین گفتن می تونه بره. و مقررات ورزشی زیاد به پلیس ارتباطی نداره. مگر در مسابقات داخلی و خارجی بانوان در ایران کلی مرد در داخل سالن حضور ندارن و فیلمهای هم مردها که نامحرمند و هم خانمها که برای مردهای نامحرم ببینده تلویزیون به نمایش در می اید؟