سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمارستان آیت اله بروجردی (ره)؛

مشغول به کار شدن ۴۰۰نفر در بیمارستان آیت اله بروجردی (ره)

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:۴۰۰ نفر نیرو در این بیمارستان مشغول به کار خواهد شد و ۴۵ نیروی خدماتی از طریق آزمون جذب شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید موسی خادمی استاندار لرستان  گفت: برای توزیع پزشکان باید مدلی تعریف شده باشد تا براساس آن پزشکان طبق جمعیت و نیاز تقسیم شوند.

وی اضافه کرد: نیاز است برای تامین نیروی متخصص در این بیمارستان مکاتباتی با وزارتخانه صورت گیرد و درخواست نیرو داده شود تا با آمادگی کامل افتتاح گردد.

کوروش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود:۱۰ سال پیش این بیمارستان کلنگ زنی شد و هم اکنون تحویل موقت شده که در تلاش هستیم در دهه فجر به بهره برداری برسد.

به گفته وی بخش عمده‌ای از تجهیزات نصب شده و تنها سی تی اسکن و ام آر آی باقیمانده که پیگیری برای نصب این دستگاه‌ها ادامه دارد و جانمایی ام آر آی صورت گرفته که بعد از آماده شدن دستگاه ظرف یکماه راه اندازی می‌شود.

ساکی اظهار داشت: تا کنون ۲۵ میلیارد تومان تجهیزات در بیمارستان نصب شده، اما برای سایر تجهیزات تقاضای ۲۵ میلیارد تومان داده ایم تا سایر تحهیزات خریداری و نصب شود.

به گفته وی با توجه به زلزله‌های اخیر بروجرد و مشکلات بیمارستان‌های فعلی به زودی بخش داخلی بیمارستان چمران به این بیمارستان جدید انتقال داده می‌شود تا مورد استفاده قرار گیرد.

ساکی اظهار داشت:۴۰۰ نفر نیرو در این بیمارستان مشغول به کار خواهد شد و ۴۵ نیروی خدماتی از طریق آزمون جذب شده اند.

وی با اشاره به توزیع پزشک در شهرستان بروجرد افزود: توزیع پزشک براساس جمعیت صورت می‌گیرد و تقریبا یک چهارم پزشکان استان در بروجرد هستند.

گودرزی نماینده مردم بروجرد گفت: در شهرستان بروجرد پزشک متخصص قلب زنان وجود ندارد و این یک نیاز برای شهرستان است و نیاز است برای این بیمارستان سهمیه ویژه‌ای در نظر گرفته شود چرا که تابلوی این بیمارستان فوق تخصصی است و نیاز است تعدادی پزشک فوق تخصص در این بیمارستان مشغول به کار شوند.

وی اضافه کرد: انتظار داریم توازن در این نیان برقرار شود و برای بیمارستان درخواست نیرو شود.

گودرزی اظهار داشت: وجود نیرو‌های تخصصی برای این شهر ضروری است و باید مسئولین اصرار در جذب نیرو‌های متخصص داشته باشند.

انتهای پیام/م

۴۰۰ نفر در بیمارستان آیت اله بروجردی (ره) مشغول به کار می‌شوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.