سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم ؛

سرپرست جدید هیأت ورزش های پهلوانی قم منصوب شد

درحکمی ازسوی رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای ایران،امیر فردی به عنوان سرپرست هیأت قم انتخاب شد .

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛در حالی که از دوره چهار ساله هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم هنوز حدود یک سال دیگر باقی مانده است اما محمد انبارداران رئیس این هیأت در مسئولیت خود ماندگار نشد و از پست ریاست این هیأت رسما کناره‌گیری کرد.

این در حالی است که انبارداران بعد از ریاست هیأت پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم در دوره چهار ساله نخست بین سال‌های 1389 تا 1393، در شهریور ماه سال 93 با رای اعتماد اعضای مجمع انتخابات این هیأت برای یک دوره چهار ساله دیگر تا 1397 رئیس هیأت باقی ماند.

بدین‌ترتیب انبارداران باید تا شهریور ماه سال 1397 به ریاست خود در هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم ادامه می‌داد اما گویا مشغله‌های وی اجازه همکاری تا پایان این دوره چهار ساله را به انبارداران نداد و وی رسما از مسوولیت خود استعفا کرد.

بعد از کناره‌گیری انبارداران از ریاست هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم، در حکمی از سوی رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای ایران، امیر فردی از مرشدان جوان این هیأت ورزشی به عنوان سرپرست هیأت قم انتخاب شد تا مقدمات برگزاری مجمع انتخابات این هیأت ورزشی فراهم شود.

در حکم سرپرستی امیر فردی برای هیأت پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم از سوی مجتبی جوهری رئیس فدراسیون این رشته آمده است: بنا به پیشنهاد مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، موافقت فدراسیون و استناد به تبصره سه ماده 10 آئین‌نامه هیأت‌های ورزشی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست هیأت پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم منصوب می‌شوید.

همچنین می‌بایست ضمن انجام وظایف محوله، اقدامات لازم را برابر اساسنامه هیأت‌های ورزشی تحت نظارت این فدراسیون و با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای برگزاری مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت در مدت سه ماه آینده معمول نمایید.

انتهای پیام / ح

استعفای انبارداران از هیأت باستانی قم / فردی سرپرست شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.