سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

نان باید کیلویی به فروش برسد

عضو هیئت مدیره انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت:‌ بهتر است نان وزنی یا کیلویی فروخته شود و این امر باعث کاهش تخلفات در این زمینه می‌شود.

محمد محمدی، عضو هیئت مدیره انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به منتفی شدن افزایش قیمت نان اظهار کرد: در حالی که قرار بود قیمت نان افزایش یابد، اما با دستور رئیس جمهور این افزایش قیمت به وقت دیگری موکول شد.

وی افزود: مواردی از گرانی قیمت نان در برخی از نانوایی‌ها گزارش شده و هر کسی که قیمت نان را گران کرده باشد مرتکب تخلف شده است؛ البته ابلاغ کردن افزایش قیمت نان و لغو شدن آن در روز اجرای این تصمیم، باعث سردرگمی نانوایی‌ها و مردم شده است.

عضو هیئت مدیره انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با بیان اینکه نان جزء اقلام ضروری معیشت مردم است، بیان کرد: نباید کاری کنیم که مردم دغدغه تهیه نان را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه نباید از کیفیت نان کاسته شود، افزود: بهتر است نان وزنی یا کیلویی فروخته شود و این امر باعث کاهش تخلفات در این زمینه می‌شود.

عضو هیئت مدیره انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در پایان گفت: در بسیاری از کشورها نان وزنی فروخته می شود، البته در برخی از شهرهای کشور ما نیز نان به صورت کیلویی به فروش می رسد و در گذشته در ایران تمام نانوایی‌ها نان را بر مبنای وزن به فروش می رساندند و این کار نتیجه مثبت به همراه داشت.

انتهای پیام/

کاهش تخلفات نانوایی‌ها با فروش وزنی نان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۰ آذر ۱۳۹۶
نان نباید گرون بشه