سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی ایستگاه‌های مطالعه در کلانتری‌های مازندران

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از راه اندازی ایستگاه مطالعه در تمامی کلانتری‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از راه اندازی ایستگاه مطالعه در تمامی کلانتری‌های استان باهدف ارتقاء دانش انتظامی مردم در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی افزود: تأثیر امنیت بر همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها پدیده‌ای روانی و ذهنی است که در پرتو آن هرگونه کنش و واکنشی در عرصه حیات فردی و اجتماعی امکان پذیر خواهد بود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران یکی از مشخصه‌های جوامع توسعه یافته در هر عصری را، وجود امنیت و احساس امنیت در میان آحاد جامعه دانست و گفت: لازمه ایجاد امنیت همراهی و همگرائی دستگاه‌های متولی امنیت است که نیروی انتظامی جزء یکی از مهمترین این دستگاه‌ها به شمار می‌رود.

سرهنگ باقری با اشاره به اینکه کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در خط مقدم ایجاد نظم و امنیت در جامعه قرار دارند، گفت: اجرای ماموریت‌های متنوع نیروی انتظامی و رویکرد ناجا از پلیس محوری به جامعه محوری سبب شده تا نقش کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها پررنگ‌تر از هر زمانی در جامعه جلوه کند.

وی رویکرد جامعه محوری و ارتقاء دانش و آگاهی انتظامی مردم را از جمله رویکرد‌های نیروی انتظامی در طرح تحول کلانتری‌ها عنوان کرد و گفت: با توجه به مراجعه ۵۳۰ هزار نفری مردم به کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سراسر استان در شش ماهه اول سال جاری،

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران برای ارتقاء دانش انتظامی و آگاهی عمومی طرح ایجاد فضایی مناسب برای این رویکرد را در دستور کار خود قرار داده است.

سرهنگ باقری افزود: به همین منظور و برای پرکردن اوقات انتظار مراجعان ایستگاه‌های مطالعه در تمامی کلانتری‌های هدف استان تا پایان سال جاری افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از سربازان و کارکنان کلانتری‌ها به عنوان سفیران نظم و امنیت عمومی در جامعه یاد کرد و گفت: یکی دیگر از اهداف این طرح ارتقاء دانش و آگاهی‌های عمومی و انتظامی در این افراد است که مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ماموریت اصلی پلیس ایجاد امنیت است، افزود: امنیت و ارتقاء آن هرچه قدر با نگاه علمی و اجتماعی به مسائل روز آمیخته شود اثر گذاری و ماندگاری آن در جامعه نیز بیشتر خواهد بود.

وی گفت: یکی از مهمترین شاخصه‌های ارتقاء احساس امنیت در جامعه توسعه و نشر فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و توجه به مسائل فرهنگی است که از اهداف دیگر ایجاد ایستگاه مطالعه است.

انتهای پیام/آ

افزایش مطالعه در تمامی کلانتری‌های مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.