سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ شبی پور خبر داد

فرار نافرجام سارقان زورگیر

رئیس کلانتری 170 کهریزک روز گذشته با اشاره به دستگیری دو سارق زورگیر در غرب کهریزک، گفت: سارقان زورگیر، با استفاده از موتورسیکلت فاقد پلاک، سرقت انجام می دادند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ رضا شبی پور رئیس کلانتری 170 کهریزک اظهار کرد: با توجه به افزایش سرقت به عنف و زورگیری، به منظور جلوگیری از وقوع جرایم احتمالی در غرب کهریزک، تعداد گشت های انتظامی را افزایش دادیم که ماموران کلانتری هنگام گشت زنی در محدوده غرب کهریزک متوجه رفتار مشکوک راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک شدند.

وی با اشاره به تحت نظر گرفتن متهمان، ادامه داد: متهمان که سوار بر موتورسیکلت موصوف در حال تردد با سرعت پایین بودند به محض مشاهده گشت انتظامی کلانتری با سرعت بالایی از محل متواری و توجهی به فرمان ایست پلیس نکردند.

سرهنگ شبی پور، تصریح کرد: ماموران بلافاصله به تعقیب آنان پرداخته و موفق شدند پس از دقایقی تعقیب و گریز موتورسیکلت متهمان را متوقف و آنان را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان از تبعه افغانستان بودند و پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی دادند؛ گفت: سارقان که فاقد هر گونه مدارک هویتی و مالکیت موتورسیکلت بودند، پس از بازرسی بدنی به کلانتری منتقل شدند.

رئیس کلانتری 170 کهریزک ادامه داد: سارقان ضمن پذیرش بزه اتسابی، پرونده ای در این خصوص تشکیل و تحقیقات از آنان آغاز شد.

انتهای پیام/

دستگیری دو سارق زورگیر در غرب کهریزک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.