سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از طلاب ممتاز آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه خراسان

با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و در جمع بیش از 500 نفر از استادان و طلاب حوزه علمیه خراسان از طلاب ممتاز اموزشی و پژوهشی حوزه علمیه خراسان تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  رئیس دفتر مقام معظم رهبری در این مراسم گفت نسل جوان و طلاب جوان در اینده نظام نقش محوری دارند.


آیت الله محمدی گلپایگانی با اشاره به بحران های مختلف منطقه گفت مقام معظم رهبری محور اقتدار ، وحدت و یکپارچگی ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی هم در این مراسم گفت در شرایط کنونی جهان در دفاع از اسلام حوزه های علمیه نقش محوری دارند.

آیت الله علم الهدی با اشاره به اینکه استادان ، طلاب و حوزه باید انقلابی باشد گفت بدون توجه به موقعیت جهانی اسلام نمی توان حوزه انقلابی داشت.

وی گفت حوزه های علمیه با رسالت هدایتگری خود در شرایطی که استکبار برای براندازی اسلام تلاش می کند باید برای بیداری و اگاهی مردم بکوشند.

ایت الله سید مصباح عاملی مدیر حوزه علمیه خراسان هم در این مراسم از تلاش برای تحول در حوزه خبر داد و گفت برنامه های مختلفی برای تحول در حوزه خراسان تدوین شده و استادان حوزه در این تحول نقش محوری دارند.

در این مراسم از 15 نفر از طلاب ممتاز به نمایندگی از طلاب برتر اموزشی و پژوهشی حوزه علمیه خراسان تجلیل شد.

حدود 37 هزار طلبه خواهر و برادر در مدارس علمیه استان های خراسان تحصیل می کنند.
 
انتهای پیام//
 

تجلیل از طلاب ممتاز حوزه علمیه خراسان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.