سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماسه آفرینی ۱۰۰ هزارنفر از رزمندگان آذربایجان غربی در کشور

مشاور امور ایثارگران استاندار آذربایجان غربی گفت:۱۰۰ هزار نفر از رزمندگان آذربایجان غربی در کشور حماسه آفرینی کرده اند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ علی پیام مشاور امور ایثارگران استاندار آذربایجان غربی گفت: 100 هزار نفر از رزمندگان استان در طول دوران دفاع مقدس در جبهه های غرب و شمالغرب کشور و در مبارزه با ضد انقلاب داخلی حماسه آفرینی کرده اند.
وی افزود: استان آذربایجان غربی در زمینه ایثار و شهادت پیشگام بوده و 12 هزار شهید، 18 هزار و 500 جانباز و 2 هزار آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
پیام با بیان اینکه آذربایجان غربی در تلاش برای تامین امنیت مرزهای کشور بوده است، اظهار کرد: مردم مرزنشین این استان مدافعانی بودند که متحمل هرگونه سختی در راستای دفاع از میهن اسلامی شدند.
وی با تاکید بر اینکه این استان امروز نیز در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدم هایی ارزشمندی برداشته است، افزود: آذربایجان غربی جزو استان های برتر در خدمت رسانی به ایثارگران و نشر فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت است.
پیام گفت: کمیته ایثارگران برای همسویی با دبیرخانه کنگره سرداران و 12 هزار شهید آذربایجان غربی، از هیچ اقدامی دریغ نکرده و از مشاوران امور ایثارگران سراسر کشور در استانداری ها جهت حضور در اجلاس ایثارگران دعوت کرده است.
آذربایجان غربی دارای 1هزار کیلومتر مرز مشترک با سه کشور خارجی است و همواره در دوران جنگ تحمیلی و بعد از آن مورد طمع دشمنان و گروه های ضد انقلاب بوده است.

انتهای پیام/م

100 هزار نفر از رزمندگان آذربایجان غربی در کشور حماسه آفرینی کرده اند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.