سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن

امیدواریم مقابل تیم خیبر خرم‌آباد یک بازی خوب و مسلط انجام بدهیم

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن گفت:امیدواریم با انجام یک بازی خوب و مسلط مقابل تیم میزبان خیبر خرم‌آباد، به نتیجه‌ای که می‌خواهیم برسیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مژگان مدایم‌زاده  اظهار کرد: امیدواریم روز جمعه با انجام یک بازی خوب و مسلط مقابل تیم میزبان خیبر خرم‌آباد، به نتیجه‌ای که می‌خواهیم برسیم.

وی افزود: ما آمده‌ایم فقط فوتبال بازی کنیم و به دور از حواشی داوری که از این بابت صدماتی هم به تیم‌مان وارد شد، تنها یک بازی خوب و حساب‌شده انجام دهیم؛ واقعا با ضرباتی که تیم ما خورد به خاطر بعضی از داوری‌ها، خیلی سخت بود که دوباره بازیکنان را به حال و هوای مسابقات برگردانیم اما با کارهایی که کردیم به لحاظ روحی روانی، اتحاد و همدلی به تیم بازگشته و بچه‌ها برای مسابقات در پیش رو خیلی باانگیزه و با روحیه شده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اضافه کرد: تا جایی که حتی داورها هم نتوانند با نوع قضاوتشان امتیازات را از ما بگیرند، ما بازی خودمان را انجام می‌دهیم تا به نتیجه لازم دست پیدا کنیم.

وی یادآور شد: سال گذشته در بازی رفت مقابل خیبر 4 بر صفر پیروز شدیم و در برگشت مساوی کردیم؛ امسال این تیم با بازیکنان دونده‌ای که دارد به نظر می‌آید تیم خوبی است به خصوص اینکه برخی فوتبالیست‌های سال قبل ذوب‌آهن آنجا بازی می‌کنند و همین باعث می‌شود این بازیکنان مقابل ما باانگیزه ظاهر شوند چون روی تیم‌مان شناخت دارند.

مدایم‌زاده خاطرنشان کرد: شاید به خاطر اینکه تیم خیبر دیر بسته شد و تمریناتش به موقع انجام نگرفت هنوز خیلی خوب هماهنگ نیستند و تا اینجای کار هم خوب نتیجه‌گیری نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در رتبه هشتم جدول رده‌بندی قرار دارند، اذعان داشت: امیدوار هستیم بتوانیم با یک اختلاف امتیاز بالا بازی خوبی ارائه دهیم و سه امتیاز مسابقه را به دست بیاوریم.

 

انتهای پیام/م

 

دیدار ذوبی‌ها با هم‌تیمی‌های سابق خود در خرم‌آباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.