سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقام از ورامینی‌ها در آمل

کاله ای‌ها انتقام شکست خانگی سارویه مقابل ورامین را در آمل گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در آخرین مسابقه هفته دهم لیگ برتر تیم کاله مازندران در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل به مصاف شهرداری ورامین رفت و این تیم را سه بر صفر شکست داد.

شاگردان بهروز عطایی در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۷ بر ۲۵ شهرداری ورامین را شکست دادند تا پنجمین برد خود را جشن بگیرند و ۱۶ امتیازی شوند.

مرتضی اکرمی و وحید پورکاشیان داوران اول و دوم این مسابقه بودند که ۹۵ دقیقه طول کشید. علی یوسفی پور بازیکن شماره ۱۶ شهرداری ورامین کارت زرد دریافت کرد.

نظارت بر این مسابقه را نیز محمد حسین شفقی و احمد دامغانی‌نژاد به عنوان ناظران سازمان لیگ و کمیته داوری بر عهده داشتند که این دیدار دو هزار و ۵۰۰ تماشاگر نیز داشت.

بهروز عطایی در ابتدای این مسابقه در تیم کاله از ترکیب امیرحسین اسفندیار، ولی علیپور، آرمین رنجبر، اسماعیل مسافر، رضا عابدینی و جواد کریمی استفاده کرد.

در آنسوی میدان نیز فرهاد نفرزاده سرمربی شهرداری ورامین رحمان داوودی، مسعود غلامی، محمد محمد کاظم، آندره، آرمین تشکری و رسول نجفی را در ابتدای این دیدار به میدان فرستاد.

کاله ای‌ها با این برد در رده پنجم جدول لیگ قرار گرفتند.

انتهای پیام/آ

پیروزی والیبال کاله در مصاف با شهرداری ورامین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.