سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس سازمان بسیج کارگری کشور؛

امروز دولت، مردم و جامعه کارگری همه با هم متحد و در کنار یکدیگر هستند

رییس سازمان بسیج کارگری کشور گفت:امروز دولت، مردم و جامعه کارگری همه با هم متحد و در کنار یکدیگر هستند و اگر کسی بخواهد تفرقه ایجاد کند قطعاً از ما نیست.

سردار کریمی در حاشیه همایش بسیج برای اقتصاد مقاومتی در ادازه کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی افزود: در شرایط فعلی نگاه ما باید به خدمت به مردم و به رفاه آن‌ها خالصانه و صادقانه باشد، زیرا توجه به ارائه مطلوب خدمات و افزایش رفاه آحاد مردم بخصوص جامعه هدف می‌تواند سطح رضایت مندی را بین هموطنانمان ارتقاء بخشد.

وی گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشی تاکید کردند که اجر و مزد برگزاری یادواره شهدا کمتر از اجر و مزد شهادت نیست، زیرا تبیین اهداف والا، ایثار خالصانه و جانفشانی‌های بی دریغ این عزیزان می‌تواند الگوی مفیدی برای جوانان ما باشد و افق روشنی را برای میهن اسلامی به ارمغان آورد.

 رییس سازمان بسیج کارگری کشور   با اظهار رضایت از تعاملات مثبت و سازنده بین تشکلات کارگری و کارفرمایی استان و این اداره کل افزود: ما به این همدلی و وفاق نیاز داریم، زیرا معتقدیم با نگاه مثبث و تعامل دو سویه می‌توانیم مشکلات را از پیش رو برداریم و مانع از تفرقه افکنی دشمن شویم.

 
سردار کریمی افزود: ما طرفدار این نوع نگاه هستیم و با این نگاه است که خیلی از مشکلات حل خواهد شد.


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی هم در این همایش گفت: خوشبختانه در توسعه تشکلات کارگری و کارفرمایی و بسیج کارگری هیچگونه مشکلی وجود ندارد و تعامل و همکاری خوبی در این زمینه‌ها بین بخش کارگری و کارفرمایی در استان برقرار است.

احمدی افزود: دراستان بیشترین سرمایه گذاری و فعالیت توسط بخش خصوصی انجام گرفت و در حال حاضر خراسان رضوی با دارا بودن ۱۱۵۰ تشکل، به لحاظ تعامل مثبت با تشکلات و بسط و تقویت سه جانبه گرایی در سطح کشور به عنوان یک الگوی موفق مطرح بوده و با نیرو‌های مخلص و کارآمد بسیج استان همکاری سازنده‌ای دارد.

وی گفت: در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مبنی بر واگذاری فعالیت‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی ما کارگران و تشکلات کارگری را در اولویت قرار داده ایم و بر آن هستیم تا با افزایش تعاملات با تشکلات کارگری بتوانیم کیفیت و کمیت ارائه خدمات را ارتقاء دهیم.

احمدی بیان کرد: همه ساله با تعاملات و هم افزایی خوبی که بین این اداره کل، سازمان بسیج کارگری استان و تشکلات کارگری و کارفرمایی وجود دارد یادواره شهدای کارگر استان را با جدیت برگزار می‌کنیم، زیرا اعتقاد داریم برگزاری اینگونه مراسم و الگو سازی از شهدای بسیجی موتور زندگی ماست و پرداختن به آن و گرامیداشت یاد و خاطره جانبازی‌های این عزیزان انرژی یک ساله‌ای را برای فعالیت ما فراهم می‌آورد.
 
امنهای پیام//ف.ف
 

همایش بسیج برای اقتصاد مقاومتی در ادازه کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.