سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام در سامانه اینترنتی صدور مجوز های شکار و صید

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از راه اندازی سامانه اینترنتی صدور مجوز های شکار و صید و لزوم ثبت نام شکارچیان ضابطه مند در آن خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حمید صالحی  گفت: سامانه صدور مجوز های شکار و صید به منظور تکمیل بانک اطلاعاتی شکارچیان ضابطه مند درسراسر کشور راه اندازی شده است و لازم است شکارچیان ضابطه مند نسبت به ورود به سامانه یاد شده و ثبت اطلاعات مربوطه دراولین فرصت اقدام نمایند .

وی افزود : دراین سامانه امکان صدور انواع پروانه ها و شناسایی متخلفین شکار و صید پیش بینی شده است.

صالحی ادامه داد: با توجه به ضرورت تسریع در تکمیل بانک های اطلاعاتی لازم است متقاضیان  و دارندگان دفترچه شناسایی شکار معتبر با مراجعه به آدرس اینترنتی  eservice.doe.ir و تکمیل فرم پیش ثبت نام جهت درج اطلاعات خود اقدام نمایند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت :جهت ثبت اطلاعات اسلحه شکارچیان  و  صدور پروانه ماهیگیری نیز فایل های راهنمایی دراین سامانه تعبیه شده است و متقاضیان با ورود به سامانه و دریافت کد کاربری و رمز عبور میتوانند اطلاعات هویتی خود را تکمیل نمایند.

 وی افزود : شکارچیان پس از ثبت نام با در دست داشتن اصل مدارک شامل جواز حمل سلاح ،دفترچه شناسایی شکارچیان ، و کارت ملی به اداره کل حفاظت محیط زیست استان مراجعه تا ضمن تطبیق اطلاعات درج شده در سامانه با اصل مدارک متقاضی ثبت نام ، تایید نهایی توسط  اداره کل حفاظت محیط زیست  استان انجام و مشخصات در سامانه تائید نهایی شود.

انتهای پیام //ز.ج

سامانه اینترنتی صدور مجوز شکار و صید راه اندازی می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.