سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار همدان؛

دولت به سرمایه های اجتماعی توجه جدی دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: دولت به سرمایه های اجتماعی توجه جدی دارد سرمایه هایی که در پیروزی و تداوم انقلاب نقش بسیار موثر داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سیدسعید شاهرخی در دیدار با فعالان سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی ، سمن ها و اصحاب رسانه در تویسرکان بیان کرد: از اصحاب علم، فرهنگ و هنر درخواست داریم راه های ارتقای این حوزه را به مسئولان پیشنهادهای دهند و راهکارهای سازنده برای رفع موانع پیش روی این بخش ها ارائه دهند.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید که با رای مردم سیاست هایی برای اداره کشور تدوین کرد با اقبال عمومی مواجه شد و برنامه های خوبی در حوزه های سیاست های خارجی، داخلی و اقتصادی ارائه شد.

شاهرخی با بیان اینکه دولت توجه جدی به اراده و رای مردم دارد گفت: عملکرد دولت و دیگر قوا عملکرد نظام است و فلسفه تشکیل دولت ها تحقق خواسته ها و مطالبات مردم است.

معاون استاندار همدان بیان کرد: اداره امور کشور بر مبنای عقلانیت، صداقت، تدبیر و احترام گذاشتن به آحاد مختلف مردم جامعه با هر تفکری شکل گرفته است.

وی ادامه داد: دولتمردان به واسطه رای مستقیم یا غیر مستقیم مردم در مسند قرار گرفته اند بنابراین باید ارتباط مستقیم با مردم داشته باشند و از نقطه نظرهای و ایده های آنها استفاده کنند.

وی تاکید کرد: در این نشست ها باید نقاط قوت و ضعف شفاف گفته شود در حوزه موسیقی، تئاتر و قرآن و غیره نقطه نظر های کارشناسانه ارائه شود.

وی گفت: از دیگر اولویت های جدی در همدان کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی است و در حوزه فرهنگ و هنر و علوم قرآنی تویسرکان با حوزه های مرتبط برای رفع مشکلات مذاکره می کنیم.

وی بیان کرد: رییس اداره ارشاد سریع تعیین تکلیف شود تا در کنار این جمع سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، سازمان های مردم نهاد برنامه ها و اهداف دولت را پیش ببرد.

وی اضافه کرد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی، باید نگاه پیشکسوتان حاکم باشد چون دارای تجربیات ارزشمند هستند همچنین در کنار تجربه پیشکسوتان ، جوانگرایی نیز یک اصل مهم است و باید میدان را برای جوان ها باز کرد تا مسئولیت ها را بر عهده بگیرند.

وی تاکید کرد: بانوان باید در مسائل استان و کشور نقش داشته باشند و نباید به نقش و شان بانوان تنها در زمان انتخابات توجه شود چراکه 50 درصد سرمایه کشور در دست بانوان است و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

انتهای پیام/ د

توجه مسئولان به سرمایه های اجتماعی جدی شود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.