سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیات سیستان و بلوچستا:

کشتی گیر جوان استان مدال طلای رقابت‌های بین المللی را کسب کرد

رئیس هیات کشتی سیستان و بلوچستان گفت: امید آرامی کشتی گیر جوان این استان در سیزدهمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام شاهد موفق به کسب مدال طلای انفرادی و برنز تیمی در وزن ۵۵ کیلوگرم شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عادل شاهسون پور رئیس هیات کشتی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این دوره از رقابت‌های بین المللی هفتم و هشتم آذر با حضور هشت کشور خارجی و پنج تیم از کشورمان در سالن انقلاب شهر کرج برگزار شد.

شاهسون پور افزود: آرامی کشتی گیر سیستان و بلوچستان در این دوره از رقابت‌ها به همراه تیم توسعه ایران به مصاف حریفان خود رفت و موفق به کسب مدال طلای انفرادی و برنز تیمی شد.

وی با اشاره به موفقیت‌های این کشتی گیر جوان سیستان و بلوچستان گفت: امید آرامی کشتی گیر موفق این استان به عنوان عضو ثابت تیم ملی تاکنون با حضور در رقابت‌های ترکیه، تهران، آذربایجان، تایوان و تفلیس گرجستان پنج مدال طلای بین المللی، آسیایی و جهانی را برای ایران اسلامی به دست آورده است.

رئیس هیات کشتی سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین کسب چند دوره عنوان قهرمانی کشور از دیگر موفقیت‌های امید آرامی کشتی گیر نوجوان این استان محسوب می‌شود.

شاهسون پور خاطر نشان کرد: هم اینک ۹۵۰ ورزشکار سیستان و بلوچستان به صورت سازمان یافته در رشته کشتی در این استان مشغول فعالیت هستند.

بیش از  ۷۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی هم اینک در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

کسب مدال طلا توسط کشتی گیراستان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.