سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هر کسی عفو و گذشت کند اجرش با خداوند است

سومین جلسه صلح وسازش مددجویان غیر عمد کرمان با همکاری کانون های فرهنگی مساجد شهر کرمان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجه الاسلام والمسلمین حیدریان امام جماعت مسجد سید الشهداء گفت : خداوند نسبت به بعضی از صفات گفته است خودم به فرد مزد می دهم یکی بحث قرض الحسنه می باشد و دیگری عفو و گذشت است.


وی افزود : خداوند درقرآن می فرماید اگر کسی بنده ای از بندگان خداوند را عفو کندو نسبت به او گذشت کند پاداش و اجر او بر خداوند است.


در ادامه این جلسه موسوی قوام ؛مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گفت : جلساتی با حضور اعضاء هیات امناء ستاد دیه استان ، ائمه جماعات مساجد و نمایندگان کانون های فرهنگی مساجد شهر کرمان به منظور صلح و سازش مددجویان جرائم غیر عمد شهر کرمان در حال برگزاری می باشد که این سومین جلسه با همکاری کانون های فرهنگی مساجد هست و در این جلسه از 6 نفر از شکات که مربوط به خیابان های مدیریت ، فیروز آباد ،شهدا و حکیم می باشد دعوت شدبا گذشت و تخفیف بدهی که شکات می کندزمینه آزادیشان فراهم می شود.


وی اظهار داشت : محل زندگی مددجو مورد شناسایی قرا می گیرد و از شاکی آن دعوت بعمل می آید تا در مسجد آن محل حضور پیدا کند ابتدا با وی مذاکره می شود و تا حد امکان برای مددجو رضایت و تخفیف بدهی اخذ می شودحتی از شکات محکومین به پرداخت مهریه و نفقه در خواست می شود در صورت امکان از شکایت خود صرف نظر نموده و به زندگی خود باز گردند .


موسوی قوام در پایان گفت : شکات در واقع با تخفیف و رضایتی که نسبت به محکوم خود می دهند می تواند یاری رسان و بازوی ستاد دیه باشند .


انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.