سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جمعیت هلال احمر اردکان:

مانور زلزله در اردکان برگزار شد

رئیس جمعیت هلال احمر اردکان گفت: مانور زلزله همزمان با سراسر کشور به صورت نمادین در مدرسه شهید اکبرکمالی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ جواد کمال آبادی رئیس جمعیت هلال احمر اردکان گفت : مانور زلزله همزمان با سراسر کشور به صورت نمادین در مدرسه شهید اکبرکمالی این شهرستان برگزار شد.

کمال آبادی افزود : همانند سال های گذشته امسال هم با شعار مدرسه ایمن جامعه تاب اور ، در این آموزشگاه مانور زلزله برگزار شد.

وی اظهار داشت : نهادهایی همچون فرمانداری ، آتش نشانی، اورژانس ، نیروی انتظامی ، آموزش وپرورش و جمعیت هلال احمر در امر برگزاری ما را همراهی کردند.

کمال آبادی با بیان اینکه این مانور با هدف افزایش آمادگی دانش آموزان در برابر حوادث طبیعی به خصوص زلزله و آشنایی دانش آموزان با نحوه تخلیه اضطراری و راه های مقابله با حوادث و مسائل مربوط با نجات مشروط به اینکه این اموزش ها تداوم داشته باشد .

رئیس آموزش و پرورش اردکان نیز ، دانش‌آموزان را از مهم‌ترین اقشار نیازمند آموزش دانست و افزود: همه خانواده‌ها دارای دانش‌آموز هستند که آنان به‌عنوان پیام‌آور، آموزش‌ها را به درون خانواده‌ها می‌برند و روش‌های مبارزه با آسیب‌ها فراگیر می‌شود.

محمد اشرفیان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری بر روی نسل جوان و نوجوان موجب نتیجه بخشی فعالیت‌ها می‌شود اضافه کرد: مدیران آینده جامعه باید افرادی سالم و آگاه باشند تا کشور دچار مشکل و زیان نشود و در مسیر توسعه همه‌جانبه حرکت کند.

رئیس اداره آموزش‌و پرورش اردکان بر آموزش شیوه‌های کاهش تلفات و آسیب‌ها در زلزله‌ها تاکید کرد و گفت: اجرای مانورهای زلزله به‌ویژه در مدارس میزان اطلاعات و آمادگی مردم را بالا می‌برد و باعث افزایش ایمنی عمومی می‌شود.

انتهای پیام/ ی

آموزش شیوه‌های کاهش تلفات و آسیب‌ها در زلزله‌

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.