سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایل کا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بیش از 50 درصد از تولید کنندگان صنف چادردوزان، تولیدی های خود را تعطیل کرده اند

رییس اتحادیه چادردوزان و برزنت فروشان گفت: بیش از 50 درصد از تولید کنندگان صنف چادردوزان به علت وضعیت نامناسب، تولیدی های خود را تعطیل کرده اند.

جبار ایل کا رییس اتحادیه چادردوزان برزنت فروشان در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه عدم حمایت دولت از تولیدکنندگان تاثیرات زیادی را به دنبال داشته گفت: بیش از 50 درصد از تولید کنندگان صنف چادردوزان به علت وضعیت نامناسب، تولیدی های خود را تعطیل کرده اند.

وی در خصوص وضعیت بازار گفت: تحریم های اقتصادی که کشور متحمل آن شده موجب تنگ تر شدن فضای فعالیت تجار و فعالان اقتصادی شده که این تحریم های اقتصادی تاثیر زیادی بر بازار کشور داشته است.

رییس اتحادیه چادردوزان برزنت فروشان ادامه داد: بیش از 50 درصد از تولید کنندگان صنف چادردوزان به علت وضعیت نامناسب، تولیدی های خود را تعطیل کرده اند.

ایل کا، با اشاره به وضعیت بازار داخلی کشور و تولیدکنندگان بیان کرد: صنف چادردوزان ظرفیت تولید برای تمام اقشار جامعه را داشته و در این میان هم تولیدات این بخش از کیفیت بالایی برخوردار بوده به طوری که مردم عمدتا به دنبال خرید نمونه های داخلی می آیند اگرچه واردات در این صنف صورت می گیرد اما تقاضای قابل ملاحظه ای برای این کالا ها وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه خرید تولیدات داخلی برای مردم مقرون به صرفه بوده ادامه داد: تولیدات خارجی که به صورت آماده وارد کشور می شود در صورت نقص و بروز مشکل، برای افراد کارآمد نخواهد بود اما تولیدات داخلی به سبب برخورداری از خدمات پس از فروش، توسط مردم خریداری می شود.

ایل کا ادامه داد: عدم حمایت دولت از بخش تولید، ممکن است به سبب کمبود بودجه و یا بی اهمیت شمردن این بخش از سوی مسوولان بوده اما هم اکنون، حتی یک ریال هم تسهیلات شامل حال تولیدکنندگان نشده است.

وی در پایان تصریح کرد: تحریم های اقتصادی و عدم حمایت دولت از تولیدکنندگان موجب افزایش کسادی شده است.

انتهای پیام/

تحریم های اقتصادی، موجب افزایش کسادی شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۳۹ ۱۰ آذر ۱۳۹۶
این اصناف عزیز اصول اولیه کاسبی رو بلد نیسن . باید انواع و اقسام مدلهای مختلف رو بزنن و ببینن کدومش پر فروش تره و علتشو بفهمن و بقیه رو همونجوری بزنن . البته اگه سلیقه مردمم بپرسن بد نیست
ناشناس
۲۲:۲۲ ۰۹ آذر ۱۳۹۶
این چادر دوزای گرام اگه چادرای خوب تولید کنن همه میخرن . من ده ساله دنبال یه چادر مسافرتی فنری میگردم که بالاش پنجره داشته باشه گیر نمیارم