سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی روابط کنسولی میان یران و عراق

نشت بررسی روابط کنسولی میان ایران و عراق با حضور سرکنسول ایران در دفتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست بررسی روابط کنسولی میان جمهوری اسلامی ایران و کشور عراق، با حضور میرمسعود حسینیان، دیپلمات ایرانی و سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در استان کربلای عراق و به همت کمیته بین‌الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در محل دفتر این اتحادیه برگزار شد.

ابتدای این جلسه، با ارائه توضحیاتی جامع، پیرامون عملکرد و برنامه‌های کمیته بین الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل همراه بود.

در ادامه،  میرمسعود حسینیان تحلیلی از وضعیت و تحولات منطقه از زوایای مختلف، نقش جمهوری اسلامی ایران در این تحولات و همچنین پیروزی‌های اخیر محور مقاومت ارائه کرد و سپس روابط دیپلماتیک و سیاسی بین 2 کشور ایران و عراق و عرصه‌های همکاری 2 جانبه این 2 کشور مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین موضوع اربعین و بررسی ابعاد مختلف، ظرفیت‌ها و عرصه‌های تاثیرگذاری در این رویداد عظیم جهان اسلام نیز از جمله مهمترین مسائلی بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

نشت بررسی روابط کنسولی میان ایران و عراق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.