سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نوزدهمین مانور زلزله و ایمنی در مدارس مازندران + تصاویر

نوزدهمین مانور زلزله و ایمنی در مدارس، با حضور فوریت ‌های پزشکی در مازندران برگزار شد.

یحیی صالح طبری رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌ های پزشکی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: نوزدهمین مانور زلزله و ایمنی در مدارس، صبح امروز ۸ آذر ماه به صورت همزمان در مدارس سراسر کشور و مازندران برگزار شد.

وی افزود: این مانور در تمام مدارس کشور برگزار شد و در هر شهرستان در یک مدرسه به صورت نمادین با حضور نیروهای امدادی از جمله فوریت‌ های پزشکی به اجرا درآمد.

مدیر حوادث و فوریت ‌های پزشکی مازندران گفت: هدف از برگزاری مانور زلزله و ایمنی در مدارس، آموزش دانش ‌آموزان در زمینه ‌های پناه‌ گیری در هنگام زلزله، خود امدادی، دیگر امدادی و تخلیه اضطراری ایمن است، همچنین در پی اجرای این مانور، به مباحث ایمنی مدارس اهمیت بیشتری داده شده و مشکلات مربوط به ایمنی مدارس با همکاری مسئولان مربوطه برطرف می ‌شود.

صالح طبری افزود: قبل از برگزاری مانور زلزله، مباحث امداد و نجات و فوریت ‌های پزشکی به دانش‌ آموزان شرکت ‌کننده در مانور آموزش داده شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌ های پزشکی مازندران با بیان اینکه این مانور در شهر ساری به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه انجام شد و مصدومان فرضی را‌ پس از تریاژ ( اولویت بندی مصدومان) و درمان اضطراری به صورت نمادین به بیمارستان منتقل کرد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ م

نواخته شدن زنگ زلزله و ایمنی در مدارس مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.