سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کانون زنان بازرگان خبر داد؛

اشتغال ۳ هزار نفر از زنان در عرصه بازرگانی

رئیس کانون زنان بازرگان گفت: برای ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار نفر از زنان کارت عضویت و بازرگانی صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فاطمه مقیمی رئیس کانون زنان بازرگان در همایش ملی زنان و توسعه گفت: با اشاره به صدور ۲ هزارو ۵۰۰ تا ۳ هزار کارت عضویت و بازرگانی برای زنان گفت: حضور زنان در اقتصاد ایران، توانسته تغییراتی را ایجاد کند، اما هیچگاه جایگاه کافی را برای زنان حاصل نکرده و این در حالی است که بیش از ۶۰ درصد از ورودی‌های دانشگاهی را زنان تشکیل می‌دهند.

وی بیان کرد: صدور کارت عضویت و بازرگانی در شرایطی است که بسیاری از زنان، علاوه بر مدیریتی که در بنگاه‌های اقتصادی دارند، به عنوان نفر دوم و سوم بنگاه مطرح شده اند.

مقیمی تصریح کرد: جرقه ایجاد کانون بانوان بازرگان در سال ۸۸ زده شده و در سال ۸۹، هیئت موسس اولیه تشکیل شد، و در سال ۹۰ نیز، به عنوان یک تشکل مردم نهاد به ثبت رسید و از دارندگان کارت بازرگانی و کارت عضویت سراسر کشور، عضو گرفت و اکنون، در دوره سوم هیئت مدیره کانون‌های کشوری هستیم.

رئیس کانون زنان بازرگان ادامه داد: در حال حاضر، کانون زنان بازرگان ایران در ۱۸ مرکز استان، شعبه‌های کاری خود را تشکیل داده این و از حدود ۲ هزار و ۵۰۰ بانوی دارنده کارت بازرگانی و کارت عضویت، ۷۰۰ تا ۷۵۰ نفر در کانون‌های زنان بازرگان عضو شده‌اند.
انتهای پیام /ت

صدور کارت عضویت و بازرگانی برای زنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.