سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت؛

برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان منطقه جنوب شرق

به‌مناسبت فرارسیدن هفته بسیج یک ‌سری مسابقات ورزشی در رشته‌های دارت، تیراندازی، تنیس روی میز و دومیدانی ویژه کارکنان منطقه جنوب شرق و خانواده‌های مستقر در شهرک نفت رفسنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  این مسابقات به‌صورت جداگانه در دو گروه آقایان و بانوان در مرکز منطقه، شهرک نفت و مراکز تابعه برگزار شد.

بانوان در شهرک نفت در رشته‌های دارت و تیراندازی با هم به رقابت پرداختند وآقایان نیز در مرکز منطقه در رشته‌های دارت، تیراندازی و فوتبال دستی در رقابت ها شرکت کردند.

 در مرکز انتقال نفت رفسنجان نیز در رشته‌های دارت و تنیس روی میز بازی ها انجام شد، در تأسیسات سیرجان و کرمان در رشته دارت، در مرکز انتقال نفت یزد، در رشته‌های دارت، تنیس روی میز و دومیدانی و در مرکز انتقال نفت نائین هم در رشته‌های تنیس و دارت کارکنان مقابل هم قرار گرفتند.

در پایان، در رشته دارت مسعود فراهانی، عبدالرسول شریفی و مسعود پاکی عناوین برتر را کسب کردند.

در رشته تیراندازی نیز یدالله علی‌زاده، علی اعرابی و محسن ممیززاده مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته فوتبال دستی هم تیم متشکل از علی با قدم و محسن میرزاحسینی اول شدند.

در رشته دارت بانوان نیز حکیمه ریاحی، نجمه فتحی و مهناز آبتین حائز رتبه برتر شدند.

در رشته تیراندازی هم آیلین فرج‌الهی، پروانه‌السادات امیرپورسعید و منصوره صلاح‌جو به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در تأسیسات سیرجان در رشته دارت جواد صادقی‌عسگری، محمدعلی امیری و میثم یعقوبی‌پور نفرات برتر شدند.

در مرکز انتقال نفت یزد در رشته دارت ابوالقاسم خادمی، جواد سلطا‌نبی و عباس زارع و در رشته پینگ پنگ فرهاد احسان پور، فرشید جعفری و حمزه عبدالهی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته دومیدانی زیر 45 سال مجتبی مرادی و محمود رمضانی و در بالای 45 سال عباس شامی‌باف و علیرضا عابدی رتبه برتر را کسب کردند.

در مرکز انتقال نفت نائین هم در رشته تنیس روی میز رضا فرهادی، مهران مسعودی و محسن مستقیمی مقام های اول تا سوم را تصاحب کردند و در رشته دارت ابوالفضل سلطانی، هادی گوهریان و سعید عطایی اول، دوم و سوم شدند کردند و در تأسیسات کرمان نیز در رشته دارت مسعودحسن‌خانی، سیدولی عباسی و مرتضی زمزم حائز رتبه‌های برتر شدند.

در مرکز انتقال نفت رفسنجان در رشته دارت احمد صوقانی، حامد عزیزی و محمد شمس مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند و در رشته دومیدانی سجاد نادری، جواد پاکی و محمداکبری عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/ب

برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت هفته بسیج در رفسنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.