سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال بیش از 6 هزار مورد اخطاریه در راستای زیباسازی فضاری بصری شهر

از ابتدای سال جاری تاکنون 3هزار و 170 مترمربع تابلو معرف کاربری غیرمجاز توسط سازمان میادین میوه و تره بار مشهد جمع‌آوری‌ شده‌است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛   احمد محبی مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: با توجه به اجرای طرح تبلیغات محیط شهری مشهد، به منظور اصلاح و ساماندهی تابلوهای شناسایی و معرف کاربری با هدف آراستگی و زیبایی منظر شهری، بازپیرایی تابلوهای فرسوده، حذف آلودگی‌ها و نازیبایی های بصری و تابلوهای غیراستاندارد و نصب تابلوهای استاندارد، از ابتدای سال جاری تاکنون 5 هزار و 670 اخطاریه صادر و 434 تابلو غیرمجاز با مساحتی بالغ بر 3 هزار و 170 مترمربع جمع‌آوری شده‌است.


وی افزود: با توجه به اطلاع‌رسانی های انجام شده از طریق بیلبوردها و تلویزیون‌های شهری در این زمینه، تعدادی از تابلوهای غیرمجاز معرف کاربری توسط مودیان جمع‌آوری شده‌است.


محبی ادامه داد: طرح یکسان‌سازی تابلوهای معرف کاربری با هدف یکپارچه‌سازی و متحدالشکل بودن تابلوهای موجود در بلوار امام رضا(ع) به صورت پایلوت به عنوان یکی از محوری‌ترین معابر مشهد مقدس آغاز شده‌است.


انتهای پیام //ف.ح

 

آغاز طرح یکسان سازی تابلوهای معرف کاربری در مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.