سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرآموزش وپرورش کهنوج؛

اعزام 114دانش آموز دختر به اردوی راهیان نور

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهنوج از اعزام 114 دانش آموز دختر کهنوجی به اردوی راهیان نور خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حسین براهوئی ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهنوج گفت: آشنایی دانش آموزان با سیره شهدا و ایثارگران با اعزام دانش آموزان به اردوی های راهیان نور محقق می شود.

وی تصریح کرد: این دانش آموزان با 3 دستگاه اتوبوس اعزام شدند و به مدت سه روز از یادمان شهدا و مناطق جنگی جنوب بازدید می کنند.

براهوئی از اردوهای راهیان نور به عنوان یکی از اردوهای بسیار خوب و موثر یاد کرد و گفت: اردوهای راهیان نور نقش مهمی در آشنایی دانش آموزان با سال های جنگ تحمیلی و رخدادهای آن زمان دارد.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور در بخش دانش آموزی تحت عنوان از مدرسه تا مدرسه برگزار می شود، افزود: مناطق عملیاتی از مدرسه و کلاس درس نیز بزرگتر است و باید جوانان و دانش آموزان آینده ساز این کشور از این کلاس ها استفاده کنند.

مدیرآموزش وپرورش کهنوج ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از اهداف اصلی اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس عنوان کرد و اظهار کرد: حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی و حس کردن فضای دفاع مقدس علاوه بر آشنایی آنها با فرهنگ شهادت، یک نوع آمادگی در مقابله با جنگ نرم دشمن است.

انتهای پیام/ح

اعزام دانش آموزان دختر کهنوج به راهیان نور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.