وی ادامه داد: البته نامهنگاریهایی با معاونت عمرانی انجامشده و این سازمانها در راستای برطرف ساختن این مشکل، قدمهایی را برداشته است و در روزهای اخیر نیزمجدداً از این معاونت درخواست کردهایم تا آسفالت نیمهکاره این مسیر را تکمیل نمایند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، با اشاره به نصب سایهبانهای جدید در ۱۰ ایستگاه اتوبوس نقاط مختلف شهر تبریز، گفت: ضمن تقدیر و تشکر از زحمات طراحان سایهبان های قبلی، متأسفانه این سایهبانها در برابر باد، باران و تابش آفتاب مقاومت چندانی نداشتند و اخیراً شهر تهران نیز از نوع طراحی سایهبانهای جدید تبریز استقبال کرده و از طراحان آن برای همکاری دعوت کردهاند.
وی افزود: تلاش خواهیم کرد تا پایان سال، این ۱۰ دستگاه سایهبان را به ۵۰ دستگاه در نقاط مختلف شهر خصوصاً در مناطق کم برخوردار برسانیم، چراکه اهمیت این مناطق برای ما بهمراتب بسیار مهمتر از مناطق پر برخوردار شهر است و قصد داریم در مناطقی همچون میدان یکه دکان، شهرک ارم، چهل متری و ... این سایهبانها رابهتدریج نصب کنیم.
جلالی یادآور شد: از شهروندان عزیز و فهیم نیز درخواست دارم تا در نگهداری این سایهبانها نهایت دقت را مبذول دارند، چراکه مثلاً ما بلندگوی اذانگو و یا نمایشگرهایی در این سایهبانها نصبکردهایم اما چند روز بعد شاهد قطعی سیمهای آنها بودهایم.
وی همچنین درباره فاصله زمانی حضور اتوبوسهای BRT در ایستگاهها و مدتزمان انتظار مسافرین، خاطرنشان کرد: مدتزمان انتظار مسافرین حداکثر ۳ است و بنده پاسخگوی تایم زمانی بیش از ۴-۵ دقیقه رسیدن این اتوبوسها بهغیر از روزهای تعطیل و ترافیک هستم.
انتهای پیام/خ