سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت دو و میدانی اصفهان:

اصفهان میزبان دوی صحرانوردی کشور شد

رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان گفت: ۳۰ آذر مسابقات کشوری دوی صحرا نوردی در ۳ رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالرسول یزدی‌زاده درباره میزبانی اصفهان در دوی صحرا نوردی اظهار داشت: با تغییرات جزئی صورت گرفته در محل برگزاری مسابقات استان، مسابقات کشوری دوی صحرا نوردی 30 آذر به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود و همچنین این مسابقات انتخابی نهایی برای اعزام به مسابقات آسیایی است.

وی افزود: مسابقات صحرا نوردی انتخابی تیم استان با حضور 100 شرکت کننده در3 رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و با همکاری شرکت سیمان اصفهان برگزار شد که این مسابقات با کیفیت بسیار مطلوبی در نزدیکی اصفهان برگزار شد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان ادامه داد: شرکت کنندگان از نظر فنی و کیفی از مسابقات رضایت دارند و با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کردند.

 نفرات برگزیده مسابقات دوی صحرا نوردی انتخابی تیم استان در هر 3 رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به اردوی تیم منتخب دعوت شده و برای حضور در مسابقات کشوری آماده می‌شوند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.