سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دفاع سه دقیقه ای پایان نامه های دانشجویی برای اولین بار در زنجان

دانشجویان زنجانی برای نخستین بار درقالب مسابقه دفاع سه دقیقه ای از پایان نامه های خود دفاع خواهند کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، عباسی رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان هدف از برگزاری این مسابقه را تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده‌پردازی در دانشجویان و نیز مهیا کردن فرصتی برای برقراری ارتباط بین فضای دانشگاه، صنعت، جامعه و کاربردی کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویی اعلام کرد.
وی افزود : این دوره از مسابقات مختص پایان‌نامه‌هایی است که از ابتدای پارسال تا پایان شهریورماه امسال در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری از همه دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد و نیز دانشگاه‌های خارجی مورد تایید این وزارت‌خانه‌ها بوده و از آن دفاع کرده‌ بودند.
به گفته رئیس جهاد دانشگاهی استان در مرحله داوری برای دفاع از هر پایان‌نامه چهار داور حضور دارند که این داوران ترجیحا از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی هستند .
عباسی با اشاره به این که نفرات برگزیده بعد از پایان ارائه همه نفرات و بر اساس جمع‌بندی هیئت داوران اعلام می‌شود خاطر نشان کرد : پس از آن مرحله نیمه‌نهایی مسابقات با رقابت بین 10 نفر برگزیده معرفی شده توسط واحدها و نفرات برگزیده بخش اصلی پایان‌نامه سال دانشجویی توسط سازمان انتشارات در بهمن‌ماه امسال در تهران برگزار خواهد شد.


انتهای پیام / ک


رقابتی حساس و جذاب دانشجویان زنجانی تنها در سه دقیقه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.