سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدير كل ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد:

بررسى مطالعاتى یکى از مخازن پارس جنوبى به دانشگاه آزاد واگذار مى‌شود

ثمری از واگذارى بررسى مطالعاتى يكى از مخازن پارس جنوبى در دريا به دانشگاه آزاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داوود ثمرى مدير كل ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد در نشست معاون پژوهشى دانشگاه آزاد که امروز در این دانشگاه برگزار شد درباره وضعيت پروژه ازدياد برداشت وزارت نفت گفت: دانشگاه آزاد، دانشگاهى است كه در پروژه ازدياد برداشت از سوى وزارت بهداشت برگزيده شده و ميدان نفتى كرنج به اين دانشگاه واگذار شده است و دستاوردهاى خوبى در اين زمينه داشتيم.

وى ادامه داد: اين پروژه در پنج فاز تقسيم بندى شده و 2 نرم افزار براى شبيه سازى مخزن كرنج طراحى شده است، وزارت نفت رضايت كامل از نحوه اجراى پروژه دارد.

مدير كل ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد عنوان كرد: يكى از مخازن پارس جنوبى براى بررسى در پروژه ازدياد برداشت به دانشگاه آزاد واگذار شد و انستيتو نفت در واحد علوم تحقيقات راه اندازى شده است.

۲۹۱۴ کارشناس آزمایشکاه در مجموعه دانشگاه آزاد فعاليت مى كنند

در ادامه ایرانبخش مديركل آزمايشگاه هاى دانشگاه آزاد با بيان اينكه دانشگاه آزاد شبكه بزرگى از آزمايشگاه ها را در اختيار دارد، گفت: در حال حاضر ۶۷۳۹ آزمایشگاه، ۳۳۹۹ کارگاه در دانشگاه آزاد فعال هستند و در مجموع بيش از ١٠ هزار كارگاه و آزمايشگاه داريم.

وى ادامه داد:  ۲۹۱۴ کارشناس آزمایشکاه در مجموعه دانشگاه آزاد فعاليت مى كنند و ۱۳۸۸۴۷ دستگاه آزمايشگاهى داريم كه در اختيار فناورى هاى تک هستند.

مديركل آزمايشگاه هاى دانشگاه آزاد تصریح کرد: آزمايشگاه ها و كارگاه هاى دانشگاه آزاد ۲۳ هزار و۴۰۵ خدمت به نهادهاى صنعتى ارائه می کنند و برنامه داريم زنجیره ارزش را در این راستا توسعه دهیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.